sm0k3d Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 bmwp0wer, hentet pakken som avtalt. Helt ok fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 hyggelig handel med torolav933 og! pengene var på plass før varen var sendt;) vil også takke marius_m535_90 for seriøst og ærlig salg av en diff- var akkurat som beskrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helico Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Kjøpte grøftelys av Disaster, sendte på dagen og lyktene så meget bra ut! Tommel opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Tommel opp for Evenol . Kjøpte eksos av han og pakken var i posten før eg fekk komt meg ut av nettbanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Solgte en god del deler til robertvj. Sendte pakken i oppkrav, og alt gikk smertefritt. Tommel opp til robertvj ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterl Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Negativ til crade187! Avtalte at jeg skulle kjøpe en bakluke av han, jeg overførte penger for luka og frakt, så han skulle sende så fort pengene var på konto. Har nå gått 1 mnd uten at jeg har fått bakluka, og han svarer ikke på tlf eller mld. Har også sendt mld pm, som han leser uten å svare! Hold dere unna denna kopen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 tommel opp for fixon overførte penger raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Hei Som dere har fått med dere styrer jeg disse listene, men jeg har fått opptil flere Pmer på at brukernavnet som har fått positiv omtale har blitt skrevet feil. Så jeg ber dere og være så snill og dobbeltsjekke brukernavnet før dere poster det! så slipper jeg og dobbeltsjekke dersom jeg lurer på noe Det er også veldig mange som har likt brukernavn bare med store og små bokstaver vær nøye med dette, så jeg ikke gir feil bruker positivt eller negativt omtale Ellers så er det bare og dele erfaringene videre Takk for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Hadde en fin handel med ///MPower . Kjøpte grenrør, han sendte delene kjapt og sendte meg sporingsnr. på pakken. Grenrørene var akkurat som forventet. Tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Tenkte jeg bare skulle skrive at om noen av dere noen gang skal gjøre en handel med Rudi Elders så lla være, han skylder meg 38,150.- etter en bilhandel. Nekter å gjøre opp for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 hyggelig handel med BMW///MPower salg av 735 bakstilling, han fikk også en gratis driv aksel som en liten hjelp til e30 sin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 CJsBMW er seriøs kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Positiv handel med amundsen540, han førte over penger kjapt, og jeg sendte avgårde delen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Positiv handel med Mysemannen, han førte over penger kjapt, og jeg sendte avgårde delen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Har hatt en meget hyggelig handel med Eirik Viste. Kom til lokalene hans å kjøpte en diff.sperre av ham. Fikk delene til en fin pris. Fant også ut at bakre mellomaksel måtte byttes. Dette hadde han også liggende. Hadde ikke tatt ut ekstra penger til mellomaksel, men det var ikke noe problem. Han stolte på at dette ble betalt, så jeg slapp en ekstra tur til byen for å evt. hente aksling senere. Lengre bolter til stikkakslingene hadde han også liggende som jeg fikk med! Er relativt ny i BMW-miljøet så jeg fikk veldig mye nyttig informasjon angående motorplaner jeg har. Takker for en hyggelig handel og bilprat! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå