blondas Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Trivelig handel med stfoer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36M3 Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Bare positivt å si om Rovdemotor kjempe kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GøranSB Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Meget god handel med Crist! Sendte kjapt å utrolig bra innpakket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Grei og ryddig handel med kotnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Settes på vent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Rasté aka Azeton leverer as usual Grønt lys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 handlet av "Still" inne på forumet her, handel og frakt gikk kjempe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 Grei og ryddig handel med Azeton. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 God handel med AHJ kjapp levering! Ingen problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Etter utallige forsøk på å få Michael Wanstrøm til å gjøre opp for seg, så anbefale jeg INGEN å handle med denne karen. Han holder ikke ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Hva var historien der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Hva var historien der?Gjorde en byttehandel på to biler, hvor han ikke holdt avtalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Info? Så folk vet hva han har driti seg ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Vi avtalte deling på årsavgift. Han tilbydde seg å betale begge men vi avtalte at vi skulle dele på det. Det endte med at jeg måtte betale begge. Ikke noen voldsomme summer, men en avtale er en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Jeg har ikke oppdatert listen her inne på en stund, men det har ikke vært så mange tilbakemeldinger heller. Forsto det slik at man skulle droppe denne tråden og gi kjøper/selgere tilbakemelding på deres egen profil? Hadde vært fint om en moderator kunne oppklart dette, slik at jeg vet om jeg skal fortsette med listen, eller droppe den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå