Arild G. Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 har netopp solgt til tmp ingen problem der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Jeg gir negativ score til bmw-e36-e46 som legger ut en annonse og skal selge to bøttestoler med belter for 5000,-. Det står ingenting om at det er hbo. 5000,-. Når det så kommer til stykket så endrer summene seg fra time til time. I går skulle han ha 5400,- for alt sammen, og i dag skal han ha 5500,- for to stoler og ett belte. Bare surr fra ende til annen. Legger man ut annonse med en fast pris uten høystbydende over, så får man for pokker klare å holde seg til den, og ikke minst innholdet i den. Og siden M3 Yngve blir nevnt over her, så tror jeg ikke jeg husket å legge inn ham før, men hadde en fin handel med ham for ganske lenge siden. Positiv score der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Grønt lys for Scampi fra meg, han er det bare og handle med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Har handlet av: [*:1fkj7n7c] Frode D[*:1fkj7n7c]larsmelby[*:1fkj7n7c]Ostnes[*:1fkj7n7c]S.Arnesen...iløpet av de siste ukene. Alt gikk fint for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Kjøpt motor/driv deler den siste med: - bergeee - badsha Holder avtaler , så da gjenstår se om delene funker med tid å stunder . Hva angår potensielle kjøpere av bil her inne har jeg bare dårlige erfaringer. Bare intressert i bilder, små detaljer av feil, ingen kjennskap til opgraderinger , store forventinger til at en brukt bil skal være feil fri til en spott pris. Selg heller biler på finn.no. Deler ser ut til funke om enn henter selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Kjøpte et hengerfeste av sv90 og takker for super service av møting/levering av dette til en kollega som var på reise i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Solgte et stereo anlegg til råtastokk.. Meget enkel og grei handel.. Jeg tok det med i lastebilen til bergen og han kom og hentet det på bring terminalen når jeg stod opp.. Hyggeli og smilende blid kar.. Pluss i boken hannes fra meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Solgte radiator til tikkakjell.. Sendte han en PM siden han ønsket å kjøpe, videre bilder og han skulle ha radiatoren. Han førte over penger men EN gang, og jeg sendte radiatoren på mandag da posten åpnet. Pluss i margen fra min side til tikkakjell... (endret grunnet skrivefeil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tool-nes Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Kjøpte en motor fra opasb her på forumet. Ingenting å utsette på han som selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe1234 Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Jeg kan gå god for Jørgen Lie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.J. Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 solgte et par tåkelys til wicky124.. Rask og smertefri handel, samt raske svar.. Pluss fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 veldig positiv handel med: NA og Roaldj solgte deler til de begge og gikk helt knirke fritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Roaldj by the way sv90 ingenting å si på deg heller... super-duper handel med deg også må jeg si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Roaldj by the way sv90 ingenting å si på deg heller... super-duper handel med deg også må jeg si.. går litt fort i svingene her men det er fikset nå ja den er god! ser fram til en hyggelig bil prat når du kommer til bergen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Har i den siste tiden handlet med "jarlega", "awt" og "Hagenisse"... Ikke noe negativt å si om dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå