Gunnar Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Månedens bil juni 2006 Bil 2006 BMW E90 318i M-sport Eier Lasse Henriksenhttp://www.bimmers.no/profile.php?mode=viewprofile&u= Eksteriør Bilen kom i farge Le mans blå, med høyglans svart rundt ruter (Le mans blå fargen leveres kun med M-sport pakke), i tillegg er det montert haifinne, black line baklykter, krom grill (nyrer) M-sport felgene brukes imidlertid på vinteren, på sommeren har jeg 19" med dekk på 235*35*19 foran og bak. Interiør Orginalt interiør med alcantera interiør, sportseter, ipod nano i midt armlene Utstyr Utover standard utstyr er det : Klima aut, M-sport pakke, midtarmlene foran, el. solgardin bakrute, aut. avblendbart speil, oppbevaringspakke, regnsensor, xenon, lyspakke, radio proffesional, multiratt, ++ Motor Orginal 318 i sedan, med 129hk og 190nm. Samme motor som sitter i 320, bare tonet litt ned altså. Annet Kjøpte bilen ny i Desember 2005 på Bilsalongen, den har nå rullet 8000km og er meget fornøyd med servicen. Planer Planene er ikke omfattende, vurderer andre felger på sommeren...(hvis interresse - kan disse selges) Ellers er det kanskje en annen potte på gang. Tanken var å få en ny og problemfri bil, som var ferdig og bare kunne kjøres med. Og hittil så er jeg meget fornøyd, Overgangen fra E39 med 15" vinterdekk, til E90 med stivt understell og 17" var stor, men nå bare gliser jeg, selvsagt ikke den mest inspirerende motoren, men utseendemessig er jeg absolutt fornøyd! Din bil her? Ønsker du at din bil skal bli månedens bil og figurere på forsiden av bimmers.no til glede for over hundre tusen (!) besøkende hver måned? Send tilsvarende info som ovenfor, inkludert bilder i bra kvalitet (så store som mulig, men legger de som regel ut i 800x600), til post@bimmers.no! Vil du bare vite om bilen din er aktuell holder det å sende inn et bilde og et par setninger om bilen, så vil den bli vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Flott bil ...og ny.. Fargen var nydelig og jeg liker den noe sinte fronten veldig godt. Klart man skulle ønske seg noe mer motor, men dette er jo for de fleste et valg mellom årsmodell og hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Gratulerer med flott bil! Det er så godt å se biler som ikke er overstylet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Grattis med månedens bil! Nydelig farge og jeg digger alcantara. Også ser den mye bedre ut med de baklysene der. Har hatt gleden av å kjøre en E91 320i med M-Sportpakke endel og den har gitt et positivt inntrykk. Hvordan er iPod'en integrert? Et original-tilvalg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Grattis med super flott bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Nice, likte både fargekombinasjonen, med Blå/Shadowline utenpå, og Alcantara/Alu inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Flott bil, flott farge... jeg gleder meg til det blir min tur i oktober/november... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 flott bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Nytt og delikat! Flott farge! Helt konge med M-Tech pakka Grattis med fet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Grattis med månedens bil... Må si jeg liker de nye bilene der! Er de ikke ganske sprek også, selv om det "Bare" er en 318? Hvor stor motor må du ha før de blir 6 sylindret igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Nydelig bil ! En verdig vinner av Juni måned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icematic Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Grattis me månedens bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Hvor stor motor må du ha før de blir 6 sylindret igjen? E90/91 325i... altså N54B25 motoren på 2497 cm3, 218 HK ved 6500 rpm og 250 Nm ved 2750 rpm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 E90/91 325i... altså N54B25 motoren på 2497 cm3, 218 HK ved 6500 rpm og 250 Nm ved 2750 rpm. Er det virkelig maksmomentet? 250Nm er ikke tall som imponerer meg, selv om den har meget fine effekttall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå