Dr_S Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Gunnar tatt ferie eller? Ny måned nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Han er faktisk i USA/Canda har jeg fått med meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Personlig syns jeg det er kult å se bilen min på første siden av bimmers, hver gang jeg logger inn, så det er ikke noe hast... Har vært "lite" blest om denne, virker som de fleste her inne bryr seg mest om de gamle modellene, E34/E39, E30, E36, E46? Bl.a så er det mange merkelige kommentarer om den nye 3 serie coiupe'en, personlig syns jeg dette er kvante sprang fra tidligre modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Få prøve bilen din, så skal jeg si min mening. Designet er dessverre ikke helt i min gate. Bakenden er for japseprega. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Få prøve bilen din, så skal jeg si min mening. Designet er dessverre ikke helt i min gate. Bakenden er for japseprega. Det er nok ikke en imponerende rumpe nei, men E46 var heller ingen wow rompe syns jeg, ei heller E36 sedan, Coupe'en er det helt annerledes med. E90 trenger black line lykter for å si det slik, får man det hjelper det voldsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 JULI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Juli ja, og er den er allerede 15 dager gammel.... Gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik2k Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 når kommer denne måneds bil egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2006 Tror ikke det blir noen juli-bil.. får så utrolig få bidrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Vel, bedre med noe enn ingenting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Tror ikke det blir noen juli-bil.. får så utrolig få bidrag. du får vel begynne med kvartalets bil istedet for måndens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Er så lenge siden jeg har fått noen andre bidrag enn de som er lagt ut, at de regner jeg nesten for utdaterte. Folk gjør som regel litt endringer på bilene i løpet av et års tid. Foreløpig har vi hatt: E30: 1 stk E34: 1 stk E36: 7 stk E38: 2 stk E39: 2 stk E46: 1 stk E90: 1 stk Som dere ser, så er det stor savn etter andre biler enn E36, så de av dere som har utgaver som er dårlig representert på lista her, eller ikke på lista i det hele tatt, oppfordres herved til å sende en mail til meg på gr@bimmers.no! E21, E31, E60 (!), Z4, Z4, X3, X5, osv.. er jo ikke representert i det hele tatt! Og så få E30, E34 og E46? Det gjenspeiler ikke akkurat mengden på forumet. Send inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 hvordan melder man opp en bil? jeg vil gjerne melde opp min egen! En soleklar favoritt og lenge ønsket Månedens bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 hvordan melder man opp en bil? jeg vil gjerne melde opp min egen! En soleklar favoritt og lenge ønsket Månedens bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå