Gå til innhold

Månedens bil juni 2006 - E90 318i

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har nettopp pussa opp min E34, men det er bare uttapå at den er spesielt fin.

Innvendig har den bare standard stoffseter med formsydde skinntrekk, og alt som er blitt gjort innvendig er skjult, har lagt ned mye penger i ting som ikke synes :roll:

Og under panseret finner du en 2 liters M50 motor, og litt lenger bak finnes ei automatkasse, går hverken noe særlig bra eller billig, men er kjempe bil å kjøre lengre turer med :)

Neste år har bilen gått 10 år i norge, noe som vil si at man slipper å betale avgift for å bygge om!

525 tds, eller 540i, sammen med manuell kasse er mest aktuelt vil jeg tro, gidder ikke å sette inn noe mindre motor dersom jeg først skal bygge om!

Dersom noen vet om "delebil" med komplett motor og drivlinje, og/ eller komplett svart sportsskinninteriør.., skrik ut!, så kan bilen min bli månedens bil en eller annen gang i fremtiden :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gjort noe med en tøff E60 som mnd bil nei.

8)

eller for den saks skyld E61.

:lol:

Personlig syns jeg fremdeles det er kult å se bilen min på forsiden av bimmers, hehe, så neste bilen, E53/E60/61 skal nok også forsøkes å bli mnd bil ja...

:oops:

Har forresten kjørt E90'n endel i sommer, 150 mil til nå, og blir mer og mer imponert over kjøre egenskapene dens, glimrende - men den fortjener mer motor dessverre...Men hadde min hatt det, så hadde nok bøtene blitt flere også tror jeg (kjenner jeg meg rett...)

På langkjøring, så har den ligget på 0.7l pr mil, det er men full bil og oppakkning, syns ikke det er ille.

:wink:

Vurderer en annen potte bak, synspunkter på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...
Hvorfor kaller du deg M3cab? Har du eid M3 tidligere?

Hvorfor kaller du deg doktor da?

hehe

hehe, godt spørsmål.

Ble fristet til å spørre deg om hvorfor du kaller deg for Ron Jeremy, men gjør det ikke i fare for å få et "utdypende" svar. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt overrasket over å se denne 3 år gamle tråden bli gjenåpnet, bilen var da ikke SÅ spesiell.

Den har forøvrig blitt byttet ut til en eldre 5 serie, som igjen skal bli solgt i disse dager, for igjen gå til innkjøp av E91.

Så denne bilen har vel hatt minst to om ikke 3 eiere etter meg, den har av alle ting havnet tilbake i disktriktet her, med andre felger og div mods.

Til spm.

Grillen er ikke lakkert, orginal I6 grill.

Fåes kjøpt hos div forhandlere.

Og ja, Le mans er en hysterisk fin farge til E9*.

hehe, godt spørsmål.

Ble fristet til å spørre deg om hvorfor du kaller deg for Ron Jeremy, men gjør det ikke i fare for å få et "utdypende" svar

Er det et spm eller hva er det?

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...