Tommasso Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Tenkte å høre her hva dere syns om Schmiedmann Norge? jeg bestilte noen deler på mandag kveld, og allerede idag onsdag kan jeg hente varen på postkontoret . dette synes ihvertfall jeg er kjempe bra. Er ikke mange som er så kjappe med å sende ut varen. Noen andre som har noe å si? positivt/negativt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Jeg har vel egentlig kun positive erfaringer med Schmiedmann, men syns frakten er noe dyr hos dem ... GS bildeler hadde en langt rimeligere frakt på mattesettet som veide 2,5 kg enn en M fotstøtte hos Schmiedmann som veide knappe 0,5 kg og som tar mindre plass enn mattesettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Jeg er kjempe fornøyd med Schmiedmann/Motortechnik. Kjøper det meste av deler jeg trenger der, god service. For et par uker siden var jeg innom for å høre hva en stygg lyd jeg hadde i bilen var, de løftet den på bukk og sjekket diverse gratis. Hyggelige folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Spørs veldig hvem du snakker med og spør, et par av de er totalt ubrukelige, daglig leder er dyktig, og hjelpsom - Henrik Hagerup. Har kjøpt mye der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Jeg er kjempe fornøyd med Schmiedmann/Motortechnik. Kjøper det meste av deler jeg trenger der, god service. For et par uker siden var jeg innom for å høre hva en stygg lyd jeg hadde i bilen var, de løftet den på bukk og sjekket diverse gratis. Hyggelige folk Har dem butikker også? Trodde bare det var internet handel jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Har butikk sentralt i Skien de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Flere steder også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Nei, de har kun avdeling i Skien. Hvis DU ønsker å bli en Schmiedmann avdeling kan du ta kontakt med morten@schmiedmann.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Avdeling NorgeSkien Nye deler / Brukte deler Verksted Adr:Kjørbekkdalen 15 b 3735 Skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Kan bekrefte det som sies litt lenger opp her at noen på den butikken har ikke peil på BMW. Savner de gamle folka som jobba der...nå er det en susemikkel på delelageret.."Hva slags BMW har du?" " 318is 93 modell" "Ja, men hva slags BMW?" "-E36" "ok, coupe eller?" Mye frem og tilbake, skulle bestille en del som er likt på omtrent alle E36.. Men har handla der mye, lagt igjen endel tusener der Grei butikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Var desse eg handla bunnpanne hos... SUPER DUPER SERVICE... Laaaaaangt billigere enn alle konkurrentene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 de kan surre litt mye til tider.. eneste som er dumt. + at dem har ikke så mye på lager. så da bestiller jeg heller fra gsbildeler der blir jo alt jeg bestiller send derfra samme dag. virker som at gs har MYE på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Kan bekrefte det som sies litt lenger opp her at noen på den butikken har ikke peil på BMW. Savner de gamle folka som jobba der...nå er det en susemikkel på delelageret.."Hva slags BMW har du?" " 318is 93 modell" "Ja, men hva slags BMW?" "-E36" "ok, coupe eller?" Mye frem og tilbake, skulle bestille en del som er likt på omtrent alle E36.. Men har handla der mye, lagt igjen endel tusener der Grei butikk! Obs obs! 318is kom i SEDAN-versjon også, så det at han spurte om coupé, var jo et legitimt spørsmål. Var/er en til salgs på autodb.no for en stund siden. Classe II heter dem. Produsert ca 2000,- stykk. http://www.bmwccn.no/nordland/html/hove ... _biler.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Poenget mitt var at jeg skulle ha en del som er lik på alle E36...tåkelys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Kan bekrefte det som sies litt lenger opp her at noen på den butikken har ikke peil på BMW. Savner de gamle folka som jobba der...nå er det en susemikkel på delelageret.."Hva slags BMW har du?" " 318is 93 modell" "Ja, men hva slags BMW?" "-E36" "ok, coupe eller?" Mye frem og tilbake, skulle bestille en del som er likt på omtrent alle E36.. Men har handla der mye, lagt igjen endel tusener der Grei butikk! Obs obs! 318is kom i SEDAN-versjon også, så det at han spurte om coupé, var jo et legitimt spørsmål. Var/er en til salgs på autodb.no for en stund siden. Classe II heter dem. Produsert ca 2000,- stykk. http://www.bmwccn.no/nordland/html/hove ... _biler.htm 318Is sedan får du som vanlig e36 også, ikke bare klasse 2. En kompis har 318is sedan 96 mod og den har hverken m-front, sideskjørt, sportstoler eller noe av det stashet som sto beskrevet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå