Gå til innhold

Dette var å gå "litt" for langt

compact
 Share

Anbefalte innlegg

saab 93 viggen har 230hk.

men det er fortsatt framhjulskrekk, det trekker ned etter min mening.

Problemet er jo at den er helt jævlig å kjøre, den bilen må jo være TS's bestefar.

(TS Tourq Steer)

Aldri prøvd den selv, så kan ikke si noe..

Det finnes saab-entusiaster som aaaldri kunne tenke seg noe annet(les: eksempelvis bmw). Det er, som sagt, mange som skal ha en bil som går fort og er tøff (i deres øyne, ikke i våre) og da er jo viggen et alternativ :roll:

Syns denne annonseringen er langt fra skammelig og smakløst!!

Det er en grunn til at det finnes andre merker enn bare BMW. Folk er forskjellige. Noen liker mora, andre liker dattera :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Enig. Tenk om alle hadde rattet rundt i BMW`er - tenkt hvor kjedelig det hadde vært. Hvis det var tilfellet, hva skulle vi da med et BMW treff, når det blir et minitreff hver gang utenfor Rema 1000, Elkjøp og ikke minst IKEA. ( så fremt alle er like entusiastiske )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det jaggu i BMW'en også, e36'en min sitter man jo på sjeiva pga den enorme girkassetunellen/ at bilen er så liten.

Kan ikke sammenlignes....

I Viper SITTER du virkelig skakt...

Kan ikke huske at jeg la noe videre merke til skjev sittestilling i min E36 325i....

Iallefall ikke i forhold til Viperen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns saab er litt kul jeg.. prøvde naboen sin engang, 95 Aero med alt mulig utstyr man kan få.. var en svensk registrert bil.

Syns den gikk som fy og den var litt trimmet da, og interiøret syns jeg var kult med den skjermen og night display og hvordan det funket osv.. kunne godt hatt en slik bil og det enste jeg ikke likte var forhjulstrek. ellers hadde den bilen glatt vært i min eie om jeg hadde hatt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saaben er jo lagt inn som bmw m3 pga at folk ikke har nok interesse til å søke på saab. nei fysj fwd. saab holder seg til fwd, bmw holder seg til rwd...

hmm,lurer på hvorfor saab alltid holder på å gå konkurs...lite interesse, sært utseende kansje...synest de er kjedelige jeg...men dette var da min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt at en Saab-eier må bake inn BMW for å få treff på annonsen sin.

på den andre siden er det flatterende og patetisk - rett og slett usmakelig!

Syns ikke dette var så ille, jeg. Er man i tvil om dette er en m3 eller ikke så er det jo bare å ta en titt på bildet, så slipper man å åpne opp annonsen.

Lars

Nei. selvfølgelig bør vi akseptere slikt. Så, etter et par år vil man kunne få alle andre bilmodeller når man søker på BMW, M3 o.l.

Og hvis jeg ønsker en annen Alpina, kan jeg hygge meg med 70 stk. VW Passat, 200 stk. Mercedes W124, og selvfølgelig de 3-4 Alpinaene som ligger til salgs under fliken Alpina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotto: Ville bare fortelle deg at jeg mener adjektivene du brukte i ditt første innlegg kanskje var litt i drøyeste laget i forhold til denne lille overtredelsen. Eller syns du fortsatt at de er passende?

Det er jo stor forskjell på en passat 1,6 og viggen da..

Jeg er enig at det ikke er riktig det han gjør, men syns du overdramatiserer stormen i vannglasset. Ha en fin helg.

Lars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis valget står mellom en ny Passat 1,6 FSI eller en 6 år gammel Vectra... unnskyld Viggen... er valget klart for min del. Den nye Passaten er absolut en fin konstruksjon og VW´s FSI motorer likeså... så det ville ikke bli et gammelt Opel chassis for min del... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...