Ron Jeremy Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Ville gått for en E39 530Da touring jeg da, 2000model eller nyere. Evt en 320Da touring 02/03 model. 318D blir man frarådet å kjøpe i Norge vet jeg, pga utstyrs nivå, og at den er lite antall av. Bare selger som sa her i Skien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Ville gått for en E39 530Da touring jeg da, 2000model eller nyere.Evt en 320Da touring 02/03 model. 318D blir man frarådet å kjøpe i Norge vet jeg, pga utstyrs nivå, og at den er lite antall av. Bare selger som sa her i Skien. E46 318dT (med bl.a klima) er en rimelig populær bil her i Danmark, men det kan selvfølgelig være forskjeller på bilkjøpernes preferanser i hhv. Norge og Danmark. Mitt inntrykk er at bilene i Norge skal ha "alt" utstyr ellers kan det liksom være det samme for mange... kronene sitter åpenbart løst når de er lånte... Ellers er ikke en E46 så liten som mange skal ha det til... E34 har faktisk en akselavstand som er kun 3,5 cm lengre enn E46... og den er kun 1,1 cm bredere enn E46. Ergo er forskjellen mellom en E34 og en E46 omtrent som forskjellen mellom E36 og E46. E46 har en akselavstand som er 2,5 cm lengre enn E36, men den er faktisk hele 3,9 cm bredere enn E36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå