Aguilera Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Hadde ikke jeg gjort hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 He he, er jente og gla i BMW, men en sånn tatovering ville jeg IKKE hatt!!! synes det blir litt vell mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Med tanke på alle de nå heller latterlige "tribe" tatoveringene som folk i en overgang tapetserte seg selv med... hadde det kanskje ikke vært så dumt å bli medeier i en "angreklinikk" for uønskede tatoveringer... no offence... Tenk på alle de som i ungdommelig lidenskap tatoverer kjærestens navn på overarmen (eller andre mer kompromitterende steder)... tider skifter og det gjør kjærester også... kanskje ikke så artig når "FTK" Hilde 10-15 år senere ser tatoveringen "Laila" hver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Har ikke hu vært med i gatebil bladet eller maxpower eller noe? Tatoveringen sto da i stil med resten av figuren.. En liten //M på brøstet går ann. Men bmw tribal nææ.. jo i gatebil var ho vel avbilda,var ikkje akkurat nåke blomst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 leste litt hva dere har skrevet og ja jeg elsker BMW og ja så er jeg harry da men det er ikke noen fler som har den tattoen og jeg har kort hår!! må jo bare svare her så BMW for LIFE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 leste litt hva dere har skrevet og ja jeg elsker BMW og ja så er jeg harry da men det er ikke noen fler som har den tattoen og jeg har kort hår!! må jo bare svare her så Vel, syns det er kult at noen velger veier "andre nødvendigvis ikke går" jeg, som tatovere seg meg orginale ting. Fristende å kalle det harry, men greit nok, du har baller hvertfall...eh? Og har den forrige bimmer'n gått i dass, kjøp deg en ny en, eller skaff deg en type som har det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 respekt bmwbabe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 tattiser er harry imotsetning til alt annet som kan byttes og kastes i vårt forbruks samfunn så varer de evig. bør vel være godt gjennomtenkt. digger min ijaffal og har ikke fått noen negativ feedback på den. men har heller ikke fått rabla ned navn,være seg bmw eller gøril-anne fra odalen tribal tattos passer med på svære karer fra Hawai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Åssen bmw kjører du da? Legg ut noen bilder i Showoff avdelingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Alt er bedre enn standard tribal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå