Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke kommentert denne bilen før. Synes bilen er utrolig fin. Jeg synes den har et utrolig fint stuk. Breit Bau, jeg vet ikke hva det er, om det er er noe spessielt firma til bmw.? Felgene passer bilen veldig! :D

Ser det er noe spesielt med et øyekast. Usikker på pris, men rundt 100-120 000 pluss som mange har kommentert... :wink:

rieger infinity bredding, som de "døpte" om til breitbau... ingenting med bmw å gjøre ;-)

jeg kunne fint gitt 120 k for denne bilen, jeg har sett den (kanskje ikke så grundig som jeg vil, men det jeg har sett, er ikke påklagelig!) og kjenner jo kevin litt, så vet at ting blir gjort ordentlig ;-)

MEN! dette er en bil som treffer hjertene til de som liker m-tech, MEN, vil ha noe som er litt mer "opphoret" (altså pyntet på) og skiller seg ut fra resten av gjengen... men, som sagt før, interiørmessig trekker den ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke kommentert denne bilen før. Synes bilen er utrolig fin. Jeg synes den har et utrolig fint stuk. Breit Bau, jeg vet ikke hva det er, om det er er noe spessielt firma til bmw.? Felgene passer bilen veldig! :D

Ser det er noe spesielt med et øyekast. Usikker på pris, men rundt 100-120 000 pluss som mange har kommentert... :wink:

rieger infinity bredding, som de "døpte" om til breitbau... ingenting med bmw å gjøre ;-)

jeg kunne fint gitt 120 k for denne bilen, jeg har sett den (kanskje ikke så grundig som jeg vil, men det jeg har sett, er ikke påklagelig!) og kjenner jo kevin litt, så vet at ting blir gjort ordentlig ;-)

MEN! dette er en bil som treffer hjertene til de som liker m-tech, MEN, vil ha noe som er litt mer "opphoret" (altså pyntet på) og skiller seg ut fra resten av gjengen... men, som sagt før, interiørmessig trekker den ned...

Interiøret er ikke værre enn å bytte til Vader M3 når du har kjøpt den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at dersom du vurderer å selge - og selge med tap - skal du ta med i beregningene at det er svært sannsynlig at du kan angre såpass at du vil gå i gang med et nytt selv-bygg så snart tid og finanser tillater - og at dette gjerne kan bli ennå dyrere (og med større potensielt tap hvis du velger å selge) enn dette.

Dersom gevinsten ved å selge bilen blir beskjeden, kan det være en idé å regne på hvor mye det setter deg finansielt tilbake ved ikke å selge bilen. Du kan f.eks. tenke over at dersom du bruker noe av den energien og overskuddet du har brukt til å bygge opp bilen til å ta en ekstrajobb som gir betaling; hvor mye av kapitalen du mister ved å beholde bilen kan du klare å tjene inn igjen på denne måten?

Eventuelt: Du kan overveie å "selge" bilen til deg selv, og betale den ved en mer nøysom livsstil - der du legger pengene du sparer på dette tilside til senere.

Selvsagt, det er bedre å selge BreitBauen i dag, enn å vente 1 eller 2 år, så hvis du velger å beholde den, er det greit å gjøre det med innstillingen at du skal ha den i mange, mange år.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men nå spurte han om pris, ikke hva mer kjøper må gjøre etterpå! sant?

og m3 vader er til coupe, så da må man også kjøpe resten av interiøret til sedan etterpå... noe som også kommer til å koste en del... ;-)

Hehe, joda;) Men det er det verdt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde glatt gitt 150.000,- for denne!

Vet det koster og ha/bygge noe utenom det vanlige, også kan man jo bla seg gjennom 77 sider på tråden her for og se det er lagt mye tid, tanker, omsorg og penger i denne bilen ;)

Høyner til 155.000,- Hehe :D Neida, bra vi er 2 som glatt hadde gjort det om vi leta etter bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må huske på at for 150k +/- får man en pen E39 520i og faktisk også en grei E30 M3 ;)

Bilen din er jo selvfølgelig er strøken, pen og godt forsegjort. Men fortsatt mener jeg ikke den er verdt 150k, rundt 110k +/- vil jeg si den er verdt ;)

Du skal hvertfall vite at du har gjort et godt arbeid med den!

Meen, selvkost og salgskost er ikke samma greia ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må huske på at for 150k +/- får man en pen E39 520i og faktisk også en grei E30 M3 ;)

Bilen din er jo selvfølgelig er strøken, pen og godt forsegjort. Men fortsatt mener jeg ikke den er verdt 150k, rundt 110k +/- vil jeg si den er verdt ;)

Du skal hvertfall vite at du har gjort et godt arbeid med den!

Meen, selvkost og salgskost er ikke samma greia ;)

Jo, sant dt! En e39 320 ville jeg aldri hatt istede tror jeg, ingen ting stygt om de bilene, veldig pene de.. Men en E30 m3 hadde jeg ikke hatt noe i mot..

Enig i at det kanskje ikke er verdt 155 000,- Det skal jeg ikke påstå, men er vel man er villig til å betale..

Men skjønner poenget ditt veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, sant dt! En e39 320 ville jeg aldri hatt istede tror jeg, ingen ting stygt om de bilene, veldig pene de.. Men en E30 m3 hadde jeg ikke hatt noe i mot..

Enig i at det kanskje ikke er verdt 155 000,- Det skal jeg ikke påstå, men er vel man er villig til å betale..

Men skjønner poenget ditt veldig godt.

Personlig skulle jeg gjerne hatt en e39 320, tenk deg det er one of a kind æ gett :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde glatt gitt 150.000,- for denne!

Vet det koster og ha/bygge noe utenom det vanlige, også kan man jo bla seg gjennom 77 sider på tråden her for og se det er lagt mye tid, tanker, omsorg og penger i denne bilen ;)

Høyner til 155.000,- Hehe :D Neida, bra vi er 2 som glatt hadde gjort det om vi leta etter bil.

ja, det er jo greit det... men hvorfor betale mer enn 30-40 000 over nestemann? si en kommer og byr 110 for bilen, så sier man ikke "Da høyner jeg til 150 000....."

seff, vi vet alle hvor mye tid/penger etc det tar å få en slik bil, men vi må jo huske selv om vi i "firkløveret" vet omtanken og slikt, betyr ikke at vi skal kjøpe til en "vanvittig" sum... (altså overprising av markedet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...