Superbeetle Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Ville ikke hatt noe skrift.. evt en skrift som var samme farge som bilen el noe som var veldig diskret! Liker ikke helt det der breitbau navnet om jeg skal være ærlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 skrift kan bli tøft det. hvit skrift kunne blitt tøft, da blir det kanskje litt voldsomt men syntes godt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Ville ikke hatt noe skrift.. evt en skrift som var samme farge som bilen el noe som var veldig diskret!Liker ikke helt det der breitbau navnet om jeg skal være ærlig.. Som så mye annet, ligger det tankearbeid her også på hvorfor jeg valgte å bruke det navnet;) Før hette breddekittet Infinity II.. og veldig mange kjenner jo dette kittet som Rieger Infinity II.. Når jeg derimot ser Bmw Infinity II høres det ut som om jeg har en krysning mellom en Bmw og en lexus-infinity-toyota sak.. Bmw er tysk, og derfor er det finere med Bmw Breitbau II.. Infinity sier heller ingenting om at det er ett breddekit slik Breitbau gjør;) Så er bare det.. Liker det bedre fordi det beskriver bilen, gir den identitet, og er tysk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 hehe...når du sier det slik så gir det jo litt mer mening Men gjerne alternativ 3 da.. Ville ikke blandet inn bmw og 325 iallefall. Hadde vært gøy å se i en slik mørk skrift også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Blir fint med den spoilern der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Blir fint med den spoilern der:P Ja var veldig fornøyd med den! Finishen er rævva, men skal jo lakke den så da blir den nok helt sikkert bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Ble tøft meg vinga ja, stemmer for de to nederste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Tok med bilen ut i dag i solskinnet før jeg kjører den tilbake til oppbevaringen i morgen tidlig.. Ble ett bedre bilde av vingen hvertfall.. Tok flere bilder, men den er så teit uten skikkelige felger at jeg fant ut jeg droppet det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Den vinga blir bra altså! Men om du skal ha skrift bør du ha den i en diskret farge og kun "Breitbau" etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Blir Nice med den der.. Så den i mye mer helhet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Dette her blir bra Kevin ! Men enig med Frode D, skal du ha noe skrift, så må det bli Breitbau.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Det nest nederste bildet med matt-svarte bokstaver kunne blitt tøft Grom vinge det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Ja den er veldig bra faktisk.. Stor fornøyd med den vingen der, og jeg greier faktisk ikke finne finere til E36.. Gt-vingen må være den som kommer som nr.2, men jeg syns den kanskje er blitt litt "vanlig" nå om dagen.. Men den var lenge på handlelista! Var også inne på noen andre vinger bak her, men siden jeg så sjelden ser de vingene på E36, droppet jeg det også.. Tørr ikke endre uten å ha studert og veid det nøye. Så alt i alt er jeg fornøyd med utseende på vingen.. Lot den også få strekke litt på rådene sine i går. Varmet den godt opp, men som dere ser av bildene var det nok endel kondens i potta. Har jo lett for å bli slik når den aldri kjøres skikkelig varm (potta altså).. Som dere ser har jeg heller ikke enda gjort noe med at pottene er skjeve, men det skal vi ordne når det går an å hente tilbake bmwen i garasjen;) Så ikke drep meg for vidoen. Skal få tak i ett bedre når jeg finner igjen digitalkameraet mitt med videomulighet på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Jepp. Helt klart den versjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå