Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!

BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ville ikke hatt noe skrift.. evt en skrift som var samme farge som bilen el noe som var veldig diskret!

Liker ikke helt det der breitbau navnet om jeg skal være ærlig..

Som så mye annet, ligger det tankearbeid her også på hvorfor jeg valgte å bruke det navnet;)

Før hette breddekittet Infinity II.. og veldig mange kjenner jo dette kittet som Rieger Infinity II.. Når jeg derimot ser Bmw Infinity II høres det ut som om jeg har en krysning mellom en Bmw og en lexus-infinity-toyota sak.. Bmw er tysk, og derfor er det finere med Bmw Breitbau II.. Infinity sier heller ingenting om at det er ett breddekit slik Breitbau gjør;)

Så er bare det.. Liker det bedre fordi det beskriver bilen, gir den identitet, og er tysk..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er veldig bra faktisk.. Stor fornøyd med den vingen der, og jeg greier faktisk ikke finne finere til E36.. Gt-vingen må være den som kommer som nr.2, men jeg syns den kanskje er blitt litt "vanlig" nå om dagen.. Men den var lenge på handlelista!

Var også inne på noen andre vinger bak her, men siden jeg så sjelden ser de vingene på E36, droppet jeg det også.. Tørr ikke endre uten å ha studert og veid det nøye. Så alt i alt er jeg fornøyd med utseende på vingen..

Lot den også få strekke litt på rådene sine i går. Varmet den godt opp, men som dere ser av bildene var det nok endel kondens i potta. Har jo lett for å bli slik når den aldri kjøres skikkelig varm (potta altså).. Som dere ser har jeg heller ikke enda gjort noe med at pottene er skjeve, men det skal vi ordne når det går an å hente tilbake bmwen i garasjen;) Så ikke drep meg for vidoen. Skal få tak i ett bedre når jeg finner igjen digitalkameraet mitt med videomulighet på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...