Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da var bilen min ferdig med bilstein coilovers og full pakke. senket den også litt i samme slengen, så nå ble den gromm!!!!!

Har du brukt hjørne vekter for å stille vekta på hvert hjul?

• Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Da var bilen min ferdig med bilstein coilovers og full pakke. senket den også litt i samme slengen, så nå ble den gromm!!!!!

Har du brukt hjørne vekter for å stille vekta på hvert hjul?

Han har hatt den på verksted for å gjøre dette, for han kan det ikke selv :lol:

Skrevet

dere to burde blitt kjærester!!!!!!

Så kunne dere ligget sammen hver natt og snakket om bilen min eller meg!

Skrevet

Etter min mening burde den være 5-7mm høyere bak. Synest det ser best ut når du akkurat kan se mellom dekket og hjulbuen.

Men uansett, flott bil =)

Håper på å joine deg meget snart!

(Med å eie en e36 3.2)

Skrevet

nei, bilen stod ikke på hinna i går, eller vent litt, bilen var på verksted... så kanskje mekanikeren har tatt seg en tur med den? men jeg hentet den i tretiden, så egentlig er svaret nei..

Skrevet

Og twin turbo, jeg liker det når hjulet går inni hjulbuen jeg. dessuten er den nå satt opp proffesjonelt av bilverksted for asfalt baneracing, så denne høyden er den som er regnet som den beste for dette.

Demperne er satt opp på 2 fremme og 1 bak for de som har pss9 og vil kopiere oppsettet. Bilen er senket ca 3 cm fra orginalt. Og så er hjulvinklene stilt inn.

Skrevet
dere to burde blitt kjærester!!!!!!

Så kunne dere ligget sammen hver natt og snakket om bilen min eller meg!

Sattan så surt!!! E kånå kjibe?

Skrevet

Okay ein liten utfordring for å sjå om du er så tøff som du skal ha det til!

Du tar med deg bilen til Gudvangen, så tar me eit løp der innsatsen er bilen... Eg køyre ein M5 og du M3en din... Vinnaren går heim...

Dersom du skulle vinne så skal eg heller betale bensin, mat og eventuelle bompenger du må ut med for å komme til Gudvangen!

Dette er ein utfordring med ja/nei svar... Altså ingen bortforklaringa med at du ikkje gidde å komma til Gudvangen, har ikkje tid eller ikkje gidda å sløsa tid og peng på meg... Du tar jo alt og alle, så no har du muligheten til å få deg ein M5 E34 som "bruksbil"....

Skrevet

Du tar med deg bilen til Gudvangen, så tar me eit løp der innsatsen er bilen... Eg køyre ein M5 og du M3en din... Vinnaren går heim...

Dersom du skulle vinne så skal eg heller betale bensin, mat og eventuelle bompenger du må ut med for å komme til Gudvangen!

Dette er ein utfordring med ja/nei svar... Altså ingen bortforklaringa med at du ikkje gidde å komma til Gudvangen, har ikkje tid eller ikkje gidda å sløsa tid og peng på meg... Du tar jo alt og alle, så no har du muligheten til å få deg ein M5 E34 som "bruksbil"....

damn boy, dette på jeg si.. HC, svaret er.. *trommeslag*......

Skrevet

damn boy, dette på jeg si.. HC, svaret er.. *trommeslag*......

Hehehe... bordet... eller skal vi si forumet fanger... :lol:

Skrevet

Og til det svarer jeg:

IKKE FAEN lille drittunge!!!!

Tåpelig utfordring, du må da forstå at jeg ikke kan reise rundt halve norge og kappkjøre med hver og en av alle dere pissonger som tror dere har raskere bil enn meg. ? Hallo? er dere 12 år eller? idioter!

Og bår ble egentlig en e34 m5 en dårlig bil? for alt jeg vet går den bedre enn m3-en? Jeg syns m5 er pretty grommt jeg!

Nei lille gutt, finn noen andre og ypp mot, jeg biter ikke på slikt vas!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...