-Anders- Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 http://www.protrim.no/produkter_motor_innsug.shtml Er dette det samme som å oppgradere til m50b25 innsug på 323/328? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Hmm m50b25 kit`et: M50B25 19/25 B/TJ 22 450,- Gir deg vist 25hk bare ved å bytte spjeldhus, og innsugsmanifoil.. yeahright! Og prisen da 22 000.. hahah får jo en m5 motor til den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=24362 står om dbilas der og.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 jepp så det nå cornelius.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Hvordan er prisene på Dbilas Dynamic spjeldhus til M20 nå om dagen? Er det fortsatt tilgjengelig? Hvordan er effektøkningen på en kompotent M20B27/B28? Vurderer om effektøkningen er verdt prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 En kamerat av meg har det på en e30 preface, m20b25. Den går bra, men det er ikke verdt det. Tror han ga 15.000 for det, det er sykt mye penger for ett innsug! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Er jo fortsatt effektøkning, og turbo skal jeg ikke ha. Så dette blir i mine øyner verdt det, selv om det er dyrt. Spare, spare, bruke, bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skm Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Har på min m44..å musta mye bånn drag....Så vil ikkje annbefala å bruga penga på d. Men d ser bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 men det hadde vært gromt med 2.7 sugetrimma motor med det innsuget da men det koster... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Har på min m44..å musta mye bånn drag....Så vil ikkje annbefala å bruga penga på d.Men d ser bra ut.. Er dette noe du kan garantere at en M20-motor vil gjøre eller er det bare tilfellet med din setup? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skm Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Det vet eg ikkje M44 e jo en 4 sylindra og då...Må nok t me Turbo sga d bli Gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Det jeg lurte på er om den negative effekten ved ITB kontra vanlig innsugsmanifold er dårligere bunndrag, men økt ytelse høyere i registeret. Noen som kan svare meg på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Han kameraten min fikk bedre bunndrag faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Av det jeg har sett av tall fra Schmiedmann.DK er det at med innsug, kammer, grenrør og eksos hele veien ut fra Dbilas vil en M44 yte 179 hk og ha en topp på effekten som er flyttet endel opp i registeret og ha sperre på langt over 7000(7500?). Prisen kommer med pakninger +++på skyhøye 80000kr. Husker ikke om dette var med eksos hele veien. Etter min mening er dette penger ut av vinduet, men klart, 179hk i en 318is uten snurre er jo veldig bra og bilen blir sikkert gøyal å ratte, spes for de som kjører autoslalom. Dyrekjøpte 39 hk etter min mening. Eirik Viste har en oppskrift på en M50/52 B20 ombygg til 2.4 ala Harte 2.4 motoren som vil gi ytelser over eller minst like bra som 325. Større spjeldhus har jo begrensninger i M20 innsuget??som er mindre enn 325 innsuget. Blir vel dårligere flow m B20 innsuget enn B25, men større spjeldhus kan vel gi mer luft/bensin. Trimming er dyrt uansett. Derfor kan det vel lønne seg å kjøpe noe som går godt i utgangspunktet Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Av det jeg har sett av tall fra Schmiedmann.DK er det at med innsug, kammer, grenrør og eksos hele veien ut fra Dbilas vil en M44 yte 179 hk og ha en topp på effekten som er flyttet endel opp i registeret og ha sperre på langt over 7000(7500?). Prisen kommer med pakninger +++på skyhøye 80000kr. Husker ikke om dette var med eksos hele veien.Etter min mening er dette penger ut av vinduet, men klart, 179hk i en 318is uten snurre er jo veldig bra og bilen blir sikkert gøyal å ratte, spes for de som kjører autoslalom. Dyrekjøpte 39 hk etter min mening. Eirik Viste har en oppskrift på en M50/52 B20 ombygg til 2.4 ala Harte 2.4 motoren som vil gi ytelser over eller minst like bra som 325. Større spjeldhus har jo begrensninger i M20 innsuget??som er mindre enn 325 innsuget. Blir vel dårligere flow m B20 innsuget enn B25, men større spjeldhus kan vel gi mer luft/bensin. Trimming er dyrt uansett. Derfor kan det vel lønne seg å kjøpe noe som går godt i utgangspunktet Pedro M52 kan man bygge om til 3l, eller iallefall M52B25, man stroker den med bunndelen til en M54B30, kunne godt tenkt meg å gjort dette selv om jeg hadde vært sjitfull i penger, + kammer, porting osv.. Hadde vært fett med en 523 som så ganske orginal ut i motorrommet men med over 200 Sugehester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå