Gå til innhold

kommer meg ikke inn i bilen ..........


zHk
 Share

Anbefalte innlegg

å herregid for en solid pappskalle!!!! du FORTJENER ikek å få opp bilen din!!!!!

Her har vi gitt deg ALLE rådene og alievel sitter du fremdeles og taster og tror at det løser problemene dine.

Arg, jeg vil spy av deg!!!!!

1- Du kommer til panserlåsen med en tang og drar i utløsevaieren, og får opp panseret, slik at du får ladet bilen.

2- Naf dirker opp bilen din, ødelegger ikke døra, og bøyer den heller ikke ut!

Gu for en handlingslammet apekat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

å herregid for en solid pappskalle!!!! du FORTJENER ikek å få opp bilen din!!!!!

Her har vi gitt deg ALLE rådene og alievel sitter du fremdeles og taster og tror at det løser problemene dine.

Arg, jeg vil spy av deg!!!!!

1- Du kommer til panserlåsen med en tang og drar i utløsevaieren, og får opp panseret, slik at du får ladet bilen.

2- Naf dirker opp bilen din, ødelegger ikke døra, og bøyer den heller ikke ut!

Gu for en handlingslammet apekat!

etter første innlegg har du bevis at du er en førsteklasses tulling! eneste du gjør er å være frekk .setter en Hundrings på H_C at du har ADHD [-o<

makan te 12åring skal en leite lenge etter!

sånne som deg som gjør det "ukoselig" her !

oppfør deg som du allefall er voksen :!:

:whoa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å herregid for en solid pappskalle!!!! du FORTJENER ikek å få opp bilen din!!!!!

Her har vi gitt deg ALLE rådene og alievel sitter du fremdeles og taster og tror at det løser problemene dine.

Arg, jeg vil spy av deg!!!!!

1- Du kommer til panserlåsen med en tang og drar i utløsevaieren, og får opp panseret, slik at du får ladet bilen.

2- Naf dirker opp bilen din, ødelegger ikke døra, og bøyer den heller ikke ut!

Gu for en handlingslammet apekat!

Dette er eit forum der vi spør hverandre. Noen har meir peiling enn andre og noen er ikke så flinke... Me slenge ikkje drit til kvarandre av den grunn... Sånne som deg har eg store problem med å takle... Slenge dritt med eigong som om du er noko verdensmester som kan alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de kommer vel sikkert til å brekke ut døren litt ved å kile den ut, og så stikke inn en løkke for å dra opp låsen med låsknappen inni bilen..

ehm, sånn som du forklarer det, høres det ut som de dreper hele døra :S

funker dårlig på e34.. Deadlocker den... Dvs du får ikke låst opp med låsepinnen innenifra.

Åssen gikk det, fikk Naf hjulpet deg inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir irritert innerst inne i hjerterota av H_C... Du tror ikke evt. han faktisk har prøvd de rådene han får? Hvis du leser tråden skriver han at det ikke virker. Personangrep er jo bare usaklig... Uff... Har du ikke noe å si som kan hjelpe kan du vel heller holde slikt for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan han ha prøvd alle triksene når jeg VET at det er lettere enn lettest å få opp panseret utenfra med et skrujern og en tang????????

Og det har tydelivis kommt på moten å hate han som sier fra når ting skurrer..

men uansett zhk? hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAF kar`n har vært her nå. Han sa det var det værste han hadde vært borti.. Men vi fikk krangla opp vinduet, så tok jeg hånda inn og fikk åpna panseret.. Så tok vi startkabler, også starta den, og låsinga funket med engang!

ENDELIG!!!! Tror nok det blir en tur og bytte batteriet til uka, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...