Ellingsen B. Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Syns det er litt trist at de går over til V8er., men grensen er kanskje nådd med hva man klarer å hente ut av en 6er Uansett..En feit bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Syns det er litt trist at de går over til V8er., men grensen er kanskje nådd med hva man klarer å hente ut av en 6er Uansett..En feit bil:D Litt enig der. R6 gir den peneste lyden=) Får nesten ereksjon hver gang nabon kjører opp den bratte oppkjørselen med X5'en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 I X5 skal det jo være 8er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugen87 Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Ellingsen: Det var vel enten å turbokonvertere sekser'n, eller v8'er... de valgte real power Men enig i at lyden av enn illsint sekser er bedre enn det meste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 er ikke bare lyden jeg siktet til. Tenkte litt på historie ..For meg er BMW er liksom rekke6.. V8er lyden med skikkelig piper bak gir jo også helt RÅ lyd Det positive er vel at nye M3 vil få skikkelig bunndrag..Det har jo ikke de gamle M3ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Enig i at en stor bil passer best med 8er, tenkte bare på lyden i seg selv jeg. Har merket at 3 literen har en annen lyd i X5'en enn i fx en 330.. Alt fra illsinte japanske R-sykler til fete 8- 10- 12- og 16-sylindrede (hehe, Bugatti Veyron?? )motorer er musikk i mine ører. Hissige 4'ere og Volvo/Audi-turbo-rekke5'ere kan gi nydelig lyd. Men lyden i mitt hjerte, kremen, den kommer fra BMW's sekere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Syns det er litt trist at de går over til V8er., men grensen er kanskje nådd med hva man klarer å hente ut av en 6er Uansett..En feit bil:D Nope... det må være andre årsaker til at BMW går over til V8 og V10 motorer. TVR Tuscan har en rekkesekser på 4,2 liter, 440 HK ved 7600 rpm og 485 Nm ved 6000 rpm. 0-100 Km/t går løs på 3,7 sekunder og topphastigheten er 320 Km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Film av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Synd han har klart å ødelegge filmen ved å komprimere den i feil format. Proporsjonene på bilen blir jo helt feil, så den ser jo ikke ut i det hele tatt... Virka litt hissige de bmwfolka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 ":1ocwzfia]Synd han har klart å ødelegge filmen ved å komprimere den i feil format. Proporsjonene på bilen blir jo helt feil, så den ser jo ikke ut i det hele tatt...Virka litt hissige de bmwfolka hehe ja de var litt sint de tyskerne! Men man fikk nå høre litt V8`er lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Det er de samme karene jeg møtte på i Death Valley, og de var ikke så imøtekommende, for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå