Gå til innhold

Listen over de mest ekstreme fartsovertredelsene på norske v

///M
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var med BMW faktisk.. ///Molly, spar deg for billige poeng

Hvem lager billig poeng her?

Sitter selv i styret i lokalavdelingen.

Kunne ikke i mine villeste fantasier opplyse om sånt på nettet.

Du må huske på at du har et visst ansvar.....

Og,nei, jeg har ikke vært oppe i sånne hastigheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men andre har, så deal med det uten og sutre....

skjønner ikke i det heletatt hva som er problemet med kjøringa til den volvoen. slik kjøring foregår daglig på tyske veier, og det går fint. og ikke kom med den at tysker veier er bedre blabla fordi den veistrekninga det er snakk omher er PERFEKT..

også kommer den typiske prkåte up idioten som skal ha navnet sitt i avisen og bruke kraftige ord som groteskt og værsting.. hva med de som fulgte etter han da??? helt groteskt av politiet og holde over 200km der??? nei takk faen for noen søppelhuer de er.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke i det heletatt hva som er problemet med kjøringa til den volvoen. slik kjøring foregår daglig på tyske veier, og det går fint. og ikke kom med den at tysker veier er bedre blabla fordi den veistrekninga det er snakk omher er PERFEKT..

også kommer den typiske prkåte up idioten som skal ha navnet sitt i avisen og bruke kraftige ord som groteskt og værsting.. hva med de som fulgte etter han da??? helt groteskt av politiet og holde over 200km der??? nei takk faen for noen søppelhuer de er.....

jeg er litt enig med deg faktisk... han kjører ikke ille han Volvo'en.. det gikk jo ganske fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man så til de grader utsetter andre (inkl. meg) for livsfare... ikke bare bør man kritisere vedkommende... man skal kritisere vedkommende. At noen egoister gjør som de har lyst til i trafikken skal ha konsekvenser for vedkommende... gjerne i form av tips til politiet... om de da ikke selv kikker litt i ulike fora. Det er mange som blåser seg opp på nettet, men få som er like store når virkeligheten trenger seg på... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EG må ærlig innrømme at eg har hatt min del med hastigheter overalt her i verden... Men eg kan ikkje si at eg ser på det med like milde øyne nå lenger, selv om eg ikkje er rukket å bli mer en 23 år her i verden. Men har nå kjørt godt over 300tusen med bil etter hvert...

Og hadde eg sittet i mine 80/85 km/t på en motorvei og irritert meg litt over han foran hadde eg bare kastet ett kjapt blikk i speilet før eg hadde skiftet felt uten å tenke på at prikken i speilet kanskje holdt 200+++. Hva hadde da skjedd??? Au på meg.

Eller omvendt, og dette har eg opplevd, eg kommer durende i hundre og h***** og der legger det seg en bil ut i mott felt. Takk for flaks, tørre veier, gode dekk, abs og gullhår i arselet!!!

Ser ingen problemer med å måke avgårde det du er god for så lenge det er lagt til rette for det, men majoriteten av billister forventer ikkje å bli forbikjørt i slike hastigheter. Nok en grunn til at eg hater motorsyklister. Sitter fredelig og rolig ofte på vei hjem fra jobb i firmabilen med vinduet nede og kikker sporadisk i sidespeilet, og så plutselig EKSPLODERER lydbildet mitt og en rød/svart/grønn/altettersom strek forsvinner forbi meg. Like før eg slipper noe bløtt i setet.

Men la ikkje dette oppfattes som noe formaning om at eg ser ned på andre sin bilkjøring. Har vel ett fynsete nok rykte på meg i lokalmiljøet så eg kan ikkje gjøre annet enn å feie for min egen dør, men hastigheter på 200 og slikt holder eg meg god vekke fra...... Har hatt 200+ EN gang med M3'en, bare til orientering.... Så det går å holde seg vekk. Men gi meg en sving eller en apekatt bak meg som blinker, så er eg ikkje noe bedre enn andre igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du verden.

helt enig med Molly!

Og ja Haakon det gikk helt fint. mange som kjører i fylla som verken kræsjer eller kjører på rødt. Går jo helt fint. :roll:

Å kjøre i denne farten på mange veier i norge går nok helt fint, men man må ha i bakhode at det finnes mange gamle tanter derute som kanskje glemmer å se i speilene. Bilen kjører faktisk over 100km/t fortere enn de andre. Kræsj i 100km/t i en fjellvegg, går det helt bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roa litt nå Molly, hvem har ikke brutt fartsgrensen noe grønnj*** en eller annen gang? Jeg vet at CCN er veldig fokusert på å sette et seriøst preg på BMW miljøet i Norge og framstå med "sunne" rammer, men dette er som Dr_S sier, et billig poeng. Er ikke slike hastigheter folk kjører i daglig.

ONtopic: Ifølge den listen så mangler de 2 stk, en av dem hadde tydligvis havnet på 2 plass i Norge.

264km/t RV20 Haslemoenstrekka, Hedmark - Ifølge politiet: "Blå og lav".

236km/t RV20 Haslemoenstrekka, Hedmark - Opel Calibra

Merkelig da de er glemt, siden begge har vært i avisen.

Ellers er de tallene bare "småtteri" i forhold til hvilke hastigheter som faktisk har vært der. Dere vil ikke tro hvor usansynlig fort det er mulig å kjøre i 8km RETT fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oddis: Det er en grunn til at BMWCCN er fokusert på å skape et seriøst preg på BMW miljøet i Norge. Det er alt for mange umodne hormonbomber der ute i folkedypet som kjører BMW og derfor går det nesten ikke en dag uten at vi kan lese om div. blemmer disse alt overveiende gutter har gjort mens de har forsøkt å ratte BMW´en... :evil:

BMW´s image blandt folk flest er ikke den beste... forsikringen er dyr og verditapet for stort i forhold til konkurrerende bilmerker... + at BMW er for godt representert i ulykkesstatistikkene (i relasjon til ant. BMW´er på veiene i forhold til andre bilmerker)... derfor fokuserer BMWCCN på å skape et mest mulig seriøst miljø rundt BMW... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...