Gå til innhold

Hvilke felger bør jeg velge til E39

Share

Hvilke felger bør jeg velge til E39  

42 stemmer

1. 1. Hvilke felger bør jeg velge til E39

• 1. Carllsson S019
      16
    • 2. ADR M-Sport Gloss Black
      12
    • 3. Arelli Mezlan
      14

Anbefalte innlegg

Synes ikke innpresset er så ille, her er to bilder jeg fikk tilsendt fra Dekk & Felgspesialisten i Kr.Sund med nevnte felger montert. (Hvis det ikke er spacere på da, det vites ikke)

Faktisk ser det ikke så galt ut med sorte felger på en mørk E39, men i dette tilfellet er det en heller merkelig oppsetning dekk... tyskerstuk bak, men ikke foran... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vet, felgen bak er 9,5" med 265-30-19 og foran 8,5" med 235-35-19. Hvis jeg går for disse så blir det et hakk opp på bredden foran og bak. Tror ikke det stuker så mye da :-k

Mulig det ser fint ut fordi det IKKE er shadowline, jeg synes det er litt fint med kromkanten på felgene sammen med resten av listene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte nr 3 jeg!

Å selge Rondell felger må jo være bra business.... "alle" har jo slike..

Hva slags felger har egentlig du? Tenkte på avataren din. Hehe slapp av, skal ikke kopiere deg, bare lurte, gjerne dim og pris hvis du vil røpe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ingen av disse jeg... de første syns jeg er MB felger, sorte felger liker jeg ikke.

Enig... og den tredje oppsetningen blir for blingeling etter min smak... :lol:

Dette er fine felger på en E39... :D

00036671_40895_S6.jpg

Kansje folk er ute etter fancy felger,, ikke no kjedelig orginalt greie!!!!

Entusiaster henger seg opp i å ha orginale felger, det er helt greit men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje folk er ute etter fancy felger,, ikke no kjedelig orginalt greie!!!!

Entusiaster henger seg opp i å ha orginale felger, det er helt greit men!

At originale biler/felger er kjedelige er dine ord... i mine øyne er det vakkert og jeg mener også at biler med såkalt "personlig" design/stil i 9 ut av 10 tilfeller bare er harry. Det finnes dog hederlige unntak og de pleier som regel å få ros og positive tilbakemeldinger... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 av 10 liker som regler litt fancy felger med bygge kant i forhold til orginale bmw felger..

Kansje litt dumt av meg å legge dette ut,, men dette har sikkert blitt diskutert opp til flere ganger på dette forumet, så jeg skal ikke si no mer..

7657TSWvolcano_large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 av 10 liker som regler litt fancy felger med bygge kant i forhold til orginale bmw felger..

Kansje litt dumt av meg å legge dette ut,, men dette har sikkert blitt diskutert opp til flere ganger på dette forumet, så jeg skal ikke si no mer..

De fleste BMW´ene på veiene er mer eller mindre originale, men hvis du kikker litt på felgene som er avbildet (mitt første bilde) så ser du at disse felgene også har en relativt bred kant... jeg tror felgene har dimensjonen 9x18 bak og 8x18 foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et godt poeng, bmwE9. Selv håper jeg virkelig at hjulhusene til BMW i nærmeste fremtid vil endre seg til noe mer normalt, som det var på blandt annet E39. Er ille når man har nødt til å kjøpe 21" tommere for at det skal se stort ut - og iallefall når den norske veistandarden er slik den er idag... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...