haakon Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 tenker bla på at ifølge den så kom M6 i 89 med 260hk og så finner jeg anonser som dette: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=3&tot=3 blir litt forvirra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Det er en 635csi Org skal den der ha 197 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Annonsen i finn er da M6! Og M6 hadde 286Hk hele dens levetid,vet ikke hvorfor det står 260Hk i modellguiden.Muligens att det ble levert en versjon med katalysator til USA feks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Bilen er iaf regga som 635CSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Ja iflg vegvesenet er den det,men det står i annonsen att det er originalbil.Og den hadde også den gode gamle M88 motoren så jeg.Hmm litt rart dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Modellguiden bør absolut oppdateres og jeg mener Gunnar har noen planer når han får bedre tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 M-utgaven av 6-serien ble kalt M635CSI i Europa, og den hadde den klassiske M-motoren på 286hk. I USA kalte de den M6, og der hadde den 256hp... Fra http://www.m635csi.de:Die Produktion des M635CSi begann im April 1984, und endete nach 5855 gebauten Fahrzeugen im Februar 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Det er en 635csi Org skal den der ha 197 hk Og vanlig 635csi hadde M30B35 motor med 218hk. Fy deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Ifølge autopower.se var eneste 635CSi i 1984 en med 197 hk, 6 sylindre med 3,2l motor. Var det ikke kun M6 som hadde M30B35 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Man finner flere småting i modellguiden som ikke stemmer hvis man jobber iherdig med å finne dem. Ta f.eks en 315 e21... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Stemmer det.. E21 315i ble produsert fra perioden 1981-1983. I bilen satt det en 1,6l på 55kW, altså 75 hestekrefter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Man finner flere småting i modellguiden som ikke stemmer hvis man jobber iherdig med å finne dem. Ta f.eks en 315 e21... Man behøver dessverre ikke å jobbe for å finne feilene i modellguiden... ... Jeg hadde noen planer for å oppgradere guiden for halvannet år siden, men det ble aldri tid til det. Jeg skal snakke litt med Gunnar om problemet... kanskje kan vi finne en fornuftig løsning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Ifølge autopower.se var eneste 635CSi i 1984 en med 197 hk, 6 sylindre med 3,2l motor. Var det ikke kun M6 som hadde M30B35 da? I Sverige(og USA?) ble det pga avgasskrav , levert en del andre varianter.Derfor er det avvik i hk-antall. Men i Norge har alltid 635 csi hatt 3,5 ltr motor på 218 hk,M30B35.Samme motoren står i E28 535i/M535i. M635 er levert med 3,5 ltr M-Sport motor.Betegnelsen er M88 og den yter 286 hk.Samme motor står i E28 M5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå