Gå til innhold

E21 323i 1978


propan
 Share

Anbefalte innlegg

Takk wirgen.

Aner ikke hvor de bildene er i det hele tatt.

Så dessverre.

Men for å si det sånn,baksetet passer ikke nevneverdig bra. Forsetene passer som de skal. Bare at de er boltet i gulv kontra e21 som har egne braketter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Har igrunn kommentert heller lite her ,så nå er det på tide.:)

Du har igrunn en av drømmebilene mine..Rett farge ,rett interiør.

Siden jeg var 16 i 1990 ,har jeg alltid drømt om en e21 i den fargen.

Husker da jeg var 19 år og rånet rundt i Arendal ,gikk der noen grå og koksgrå 323i e21 rundt i byen.

Husker jeg ble syk omtrent så fine synes jeg de var.:)

Uansett nydelig bil med alt rett og ikke minst motor.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bygger på Hartge H3S sin utgave. Og før Hartge ble egen bil leverandør i 1985 så er det lite info- ikke minst deler å finne.

Jeg vet det ble brukt Bilstein på denne,men klarer ikke finne noe spec på det. Jeg ønsker å bruke Spax som er justerbare,og som jeg personlig syntes er ett bedre oppsett,men hva jeg mener spiller ingen rolle... Dette er siste spørsmålet i fodkjenningen. Vedtak er fattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger en brosjyre fra Hartge på forsiden til bmwe21.net. Gerrit i Belgia har så vidt jeg vet masse info om Hartge E21 biler. Jeroen har sikkert også noen brosjyrer fra Hartge og orginalen av den som er lagt ut på siden hans.

 

Ellers så har jeg nummeret til en i Sverige som har en Hartge H3 335. Han har sikkert litt info til deg.

 

 Alpina har jo også laget biler med 3.5. og 240 hk. TWR 335 som Mark Brown har eller hadde. E21mark på bmwe21.net. Han sitter på masse info om denne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han trøndern som fikk godkjent me 3 liter som det nå sitt kompressor på , han brukte vel no e34 greier å litt miks fra forskjellige modeller . hans er jo godkjent så han veit vel vegen å gå .

Han har komplett understell fra e28.

Jeg bruker org e21

Takk Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...