BalleKnalle Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 For all del styr unna..... Hele greia høres "lugubert" ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Slike karer skulle faen meg ha blitt rundlurt selv. Hadde jeg hatt tid og penger nok, skulle jeg brukt alle mine krefter på å lure kjeltringer slik at de fikk smake sin egen medisin. Kanskje det går an å legge ut ei annonse på en gobil, og deretter lure dem til å møte seg på halvveien, for så å møte opp i en skjøtt 79 modell Ford Fiesta og flire rått av pakket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 HEHE.. Han het vel ikke noe med "BARRY" eller no? Jeg kom også ut for en sånn liten idiot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Siden du ikke har bitt svindlet bør du slettes ikke offentliggjøre mannens identitet. Hvis det er slik at d tror naboen i gata er pedofil, vil du få store problemer om du offentliggjør dine mistanker - og de viser seg være feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Nei men synes bare så utrolig synd på de som faktisk blir lurt, bedre føre var... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Ok, så er fyren litt snedig, men det gjør han ikke til svindler. Og i Norge er man uskyldig til det motsatte er bevist - selv om det av og til er tiltalte som må føre bevisbyrden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Ok, så er fyren litt snedig, men det gjør han ikke til svindler. Og i Norge er man uskyldig til det motsatte er bevist - selv om det av og til er tiltalte som må føre bevisbyrden. Jeg er helt enig i at man ikke uten videre bør nevne fyren ved navn av hensyn til alle parter, men hva mener du egentlig med begrepet "snedig" i denne sammenhengen ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Vil ikke akkurat kalle det snedig når det dreier seg om å sende bilen over dammen til london før penga på konto.. det er idioti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robba Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 er det samme personen som dette? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Hehe nei, dette var en utlending som skulle kjøpe en bil til en han kjente, og han ville jeg skulle ordne med frakt av bilen sammen med hans advokat. Alt virka helt skrudd! Skulle gjerne vist dere mailen jeg fikk men den har jeg sletta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 hva mener du egentlig med begrepet "snedig" i denne sammenhengen ?... Det kan faktisk hende personen virkelig mener det han skriver - hvilket jeg vil betrakte som snedig/merkelig. Det finnes en del personer i verden som er godtroende og som tror andre også er det. Det beste er vel bare å overse/takke nei til tilbudet, og så tror jeg så og si alle andre her på forumet er i stand til å trekke samme konklusjon. Uten å måtte røpe vedkommende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Det kan faktisk hende personen virkelig mener det han skriver - hvilket jeg vil betrakte som snedig/merkelig. Det finnes en del personer i verden som er godtroende og som tror andre også er det. Det beste er vel bare å overse/takke nei til tilbudet, og så tror jeg så og si alle andre her på forumet er i stand til å trekke samme konklusjon. Uten å måtte røpe vedkommende... OK... vi er ganske sikkert enige når alt kommer til alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Ser ut som ein til som er ute og tuller: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1159021 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Samme innhold og forskjellige navn. Om han ikke heter Ronny Morten eller noe da. Sier bare sod of til sånne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 99,99999999999% sikkert at det er en svindler det her. Du ser garantert aldri til noen penger hvis du selger til han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå