Gå til innhold

Hvor ble det av den supergromme H_c tråden?

Share

Anbefalte innlegg

Tråden er ikke slettet, men til vurdering av Gunnar og moderatorene. Når vi vet hvordan vi skal reagere på deler av innholdet i den aktuelle tråden... vet vi formodentlig også hva vi skal gjøre med tråden. Det skal være en god takhøyde her inne, men det er forskjell på litt lett humoristisk skittkasting... og direkte barnslig tullball med en form som hverken gavner forumet eller diskusjonen. Som man reder ligger man... og hvis alle kunne se hvor grensen går ville diskusjonen i dag vært tilgjengelig for oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig hårsår her nei. Men greit å være usaklig en gang. Men HELE tiden er vel drøyt?

Jo du må da være hårsår, utfra det du skriver..

Styr unna denne tråden da vel.. Så kan de usaklige latterlige folka(meg og vi som likte tråden) holde på her, og dere andre som er seriøse holde dere til seriøse tråder.

Undersiden her heter Annet bil & MOROPRAT.

Kan ikke skjønne at det skal være så forbaskat vanskelig :roll::roll:

Tror ikke alle skjønner ironien i innleggene til H_C... Jeg klarer ikke ta den mannen seriøst, men det er da moro å lese :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke bare stenge den tråden, men samtidig la den ligge på forumet til forlystelse for de som vil lese.

Selv så ignorerer jeg bare usaklige tråder, men litt morro er det jo å lese det også.

Keep up the good works admins and modds..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke bare stenge den tråden, men samtidig la den ligge på forumet til forlystelse for de som vil lese.

Selv så ignorerer jeg bare usaklige tråder, men litt morro er det jo å lese det også.

Keep up the good works admins and modds..

Tråden er nå stengt, lett redigert, men tilgjengelig for "forlystelse" i "bilder & filmer" forumet... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ville vært feil om den hadde blitt slettet.

Syns tråden viser godt hvor lett det er å fyre opp folk som ikke fatter ironi og sarkasme.

At folk GIDDER å bli støtt å bruke energi på å irritere seg over en eneste tulling som liker å snakke i store bokstaver.

Det morsomste med tråden var å lese hvor lett H_c klarte å få sindige mennesker til å bli forbannet.

H_c er ikke mer dust enn dem som plent skulle prøve å fore ham med egne holdninger og verdier.

Så riktignok at en del bare brukte hans triks på ham selv, men noen var direkte hårsåre.

Du har ikke stor tolleranse terskel hvis H_c klarer å fyre deg opp med sine meninger og uttalelser.

Det er viktig at et forum ikke blir for seriøst, hva hadde vi endt opp med da? Stengte tråden på grunn av et eneste ukvemsord, eller dårlig grammatikk?

Takhøyde? Ja takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...