Hylland Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Hvor kan jeg få kjøpt catkiller til E34??? Vil ha en i aluminium!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Det lurer jeg også på,bare det skal være til e46 modelen før facelift fronten kom............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 hva er det for noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Dette er en catkiller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 www.tuning.no bare spør de der de kan fikse det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 hva er det for noe ? Slang for "DTM-leppe". En styling-hit på 90-tallet, består av en "plate" som festes under frontfangeren som stikker ut x antall cm, og som gjerne er justerbar i vinkel ved hjelp av to stag. Er for å øke downforce på forhjulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 ok.. det var det jeg trodde... greit å få vite slikt... har ikke lært meg all slang for mystiske tuning-sett enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 ok.. det var det jeg trodde... greit å få vite slikt... har ikke lært meg all slang for mystiske tuning-sett enda.. Hehehe... det er vi minst to om... Catkiller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 ja den reklamen er meget fin... liker den godt.. haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 ok.. det var det jeg trodde... greit å få vite slikt... har ikke lært meg all slang for mystiske tuning-sett enda.. Hehehe... det er vi minst to om... Catkiller.... Det var ikkke pent gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Hehehe... det er vi minst to om... Catkiller.... Hahahaha.. Jævleg bra reklame film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 ok.. det var det jeg trodde... greit å få vite slikt... har ikke lært meg all slang for mystiske tuning-sett enda.. Hehehe... det er vi minst to om... Catkiller.... Er 100% imot dyreplageri... Hadde eg sett nokon gjort dette, så hadde eg dratt dei inn på ein låve, sett penisen deira i ein gapestokk, gitt dei ei øks og sett fyr på låven... Det føle eg sjølv hadde vært barmhjertig av meg, for då kunne dei sjølv valgt å kappe av seg ein viss del, eller å brenne inne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 ok.. det var det jeg trodde... greit å få vite slikt... har ikke lært meg all slang for mystiske tuning-sett enda.. Hehehe... det er vi minst to om... Catkiller.... Er 100% imot dyreplageri... Hadde eg sett nokon gjort dette, så hadde eg dratt dei inn på ein låve, sett penisen deira i ein gapestokk, gitt dei ei øks og sett fyr på låven... Det føle eg sjølv hadde vært barmhjertig av meg, for då kunne dei sjølv valgt å kappe av seg ein viss del, eller å brenne inne!!! Er i mot dyreplageri jeg også, men denne reklamesnutten som bmwE9 kommer med her er jo bare morsom Alt er jo laget på data, så er jo ikke dyreplageri i virkeligheten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Er i mot dyreplageri jeg også, men denne reklamesnutten som bmwE9 kommer med her er jo bare morsom Alt er jo laget på data, så er jo ikke dyreplageri i virkeligheten... Jeg kan jo legge til at reklamefilmen ikke ble godkjent av Ford nettopp fordi man hadde på fornemmelsen at mange kunne komme til å reagere som Hylland... og man selger ikke mange biler på den måten for å si det forsiktig. Jeg er naturligvis 110% mot dyreplageri hvis noen skulle være i tvil, men reklamefilmen er dog en klassiker... sikkert fordi den er som den er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå