Gå til innhold

Catkiller!

Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

hva er det for noe ?

Slang for "DTM-leppe". En styling-hit på 90-tallet, består av en "plate" som festes under frontfangeren som stikker ut x antall cm, og som gjerne er justerbar i vinkel ved hjelp av to stag. Er for å øke downforce på forhjulene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. det var det jeg trodde... greit å få vite slikt... har ikke lært meg all slang for mystiske tuning-sett enda..

Hehehe... det er vi minst to om... :lol:

Catkiller.... :?

Er 100% imot dyreplageri... Hadde eg sett nokon gjort dette, så hadde eg dratt dei inn på ein låve, sett penisen deira i ein gapestokk, gitt dei ei øks og sett fyr på låven... Det føle eg sjølv hadde vært barmhjertig av meg, for då kunne dei sjølv valgt å kappe av seg ein viss del, eller å brenne inne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. det var det jeg trodde... greit å få vite slikt... har ikke lært meg all slang for mystiske tuning-sett enda..

Hehehe... det er vi minst to om... :lol:

Catkiller.... :?

Er 100% imot dyreplageri... Hadde eg sett nokon gjort dette, så hadde eg dratt dei inn på ein låve, sett penisen deira i ein gapestokk, gitt dei ei øks og sett fyr på låven... Det føle eg sjølv hadde vært barmhjertig av meg, for då kunne dei sjølv valgt å kappe av seg ein viss del, eller å brenne inne!!!

Er i mot dyreplageri jeg også, men denne reklamesnutten som bmwE9 kommer med her er jo bare morsom :) Alt er jo laget på data, så er jo ikke dyreplageri i virkeligheten... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i mot dyreplageri jeg også, men denne reklamesnutten som bmwE9 kommer med her er jo bare morsom :) Alt er jo laget på data, så er jo ikke dyreplageri i virkeligheten... ;)

Jeg kan jo legge til at reklamefilmen ikke ble godkjent av Ford nettopp fordi man hadde på fornemmelsen at mange kunne komme til å reagere som Hylland... og man selger ikke mange biler på den måten for å si det forsiktig. Jeg er naturligvis 110% mot dyreplageri hvis noen skulle være i tvil, men reklamefilmen er dog en klassiker... sikkert fordi den er som den er... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...