antiloop Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 I forhold til E39 synes jeg E60 er lite pen ja. Nye 5 serie er noe helt annet og ligner mere på E39 igjen.
antiloop Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Kristian H. Foss skrev: Da slipper du ihvertfall koksing.. Ja ettersom det blir mest småkjøring så fant jeg ut at en bensin bil var det mest lønsomme da biler med diesel ikke blir så fort varme og som du sier kokser.
caaatooo Skrevet Juli 8, 2010 Skrevet Juli 8, 2010 Gratulerer med en veldig pen bil! Kjøpt denne hos Jøran..? Min helt ærlige mening er at W211 er en estetisk mye penere bil enn E60 - hvis man sammenligner originale biler, såklart. Hva angår kjøreegenskaper og teknikk så er derimot E60'en en bedre bil.
antiloop Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Skrevet Juli 8, 2010 caaatooo skrev: Gratulerer med en veldig pen bil! Kjøpt denne hos Jøran..? Min helt ærlige mening er at W211 er en estetisk mye penere bil enn E60 - hvis man sammenligner originale biler, såklart. Hva angår kjøreegenskaper og teknikk så er derimot E60'en en bedre bil. Den vil bli kjøpt av han i løpet av kort tid. Vi har en avtale på det.
Superbeetle Skrevet Juli 8, 2010 Skrevet Juli 8, 2010 Snygt! Ser det er avantgarde også ja Er det en tidlig W211 dette? Bare syntes knappene på rattet var lik de som er på W210.. Edit: ST78xxx er vel 02/03 eller noe sånt..
antiloop Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Skrevet Juli 9, 2010 Det er en 04 modell registrert sent 03. Nye knapper på rattet kom i 07 på facelift utgaven.
flobben Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 kul bil ja... synes faktisk dette er et av de penere e-klasse karosseriene, men den krever avantgarde og luke i taket slik du har. Få potter ut på hver sin side bak så blir det veldig bra. Hvordan går 200 kompressoeren kontra BMWen?
antiloop Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Skrevet Juli 9, 2010 Hvis du sammenligner mot E60 - 520 så er dataene på aks og toppfart ganske så like. E60 er derimot en god del sportsligere oppsatt en mercen. Ikke at det har så mye å si for min del lengre da jeg har passert 40 og vil helst ha en bil med best mulig comfort. Potter på hver side av disse med original fanger synes jeg ikke er direkte pent, i tilfelle det blir gjort så må jeg først bytte til AMG fangere.
Ynot Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 det her er gamlebilen til en kamerat av meg, er en E200 kompressor det her ogso, men tror jo ikke han hadde noen AMG fanger på denne? syns jo det såg pent ut jeg? edit: syns forøvrig bilen virket ganske sprek da? men det kommer vel av responsen fra kompressoren! vil forøvrig tipse om at rusten er farlig på de her ogso... har selv hatt w210 og den kom rusten igjen på selv etter garantiutbedringer.. men her hos meg blir veien saltet ifra midten av august kunne en nesten tro... så antirust behandling er et must påw211 med! men pen bil, kunne tenkt meg en slik jeg og ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå