Kevin=) Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 når jeg meldte meg inn på bimmers eller bmwguiden som det het så sto det ingen steder at man må ha en bmw for å være medlem. jeg syns alle som er glad i bmw kan få lov til å vise frem bilene sine selv om det ikke er en bmw.. i denne tråden skrev han til og med hvilken bil han hadde kjøpt i overskriften og du velger da selv om du vil lese den eller ikke... så jeg sier bare shut the fuck up!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Ser ikke helt poenget med å være på bimmers hvis man ikke eier eller planlegger å snart eie en BMW iaf. Å vise frem arbeidsbilen sin, som ikke er en BMW, viser heller mangel på kreativitet Er fullt mulig å ha BMW som arbeidsbil Hva slags arbeid skal VW eieren bedrive forresten, navi og skinn er ikke typiske ting i en arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 Jeg trengte en bil som man får reg som varebil kl2, og enten en ny norsk bil eller en import bil... Jeg vet ikke om noen bmw man får kjøpt idag som varebil kl2. Denne bilen kommer til å bli kjørt rundt 40k i året, da er det fint og ha litt luksus også... pluss at det hever verdien på bilen endel når det er litt ekstrautstyr, prisforskjellen i tyskland er ikke stor på en bil som er godt utstyrt og en uten noe.. men i Norge er den forskjellen ganske stor.....og når jeg skulle ha varebil kl2 så skjønner du sikkert at jeg trenger endel plass.... Hadde Bmw hatt en bil som man fikk registrert som det hadde valget vært enkelt.... Og som du kansje vet så har jeg 2 Bmw`er også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 i denne tråden skrev han til og med hvilken bil han hadde kjøpt i overskriften og du velger da selv om du vil lese den eller ikke... så jeg sier bare shut the fuck up!! Som nevnt så er det jeg som har skrevet det. Det stod ikke i utgangspunktet. Uansett lett å styre unna slike tråder for de som ønsker det dersom folk er flinke til å skrive inn hva tråden handler om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Grattis med ny bil Csiturbo! Så ut som et pent og praktisk valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Den der var jo skikkelig fin Tåmi, hvor mye var den senket?? Når det gjelder interiør lyder så har ikke noe kommet enda, men det kommer vel eneste som irriterer vettet av meg er den der setebelte alarmen...... Sånn ellers er jeg fornøyd med bilen og dens kjøregenskaper....Den kom på ca 200k f.reg. med 95tkm på telleren... Det er et 35mm H&R sett. Ang. beltevarslingen, så var det noe av det første jeg fjernet på min. Det er gjort på 5min å programmere ort, av en VW forhandler, via diagnosemaskinen. (VAS 5052) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Pene biler det der. (I sin klasse) Du burde også bytte grill til en sånn Tåmi hadde. Blir litt freshere da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Denne bilen syns jeg er faktisk ganske kul og som Tåmi beviser kan den bli veldig kul (Er du medlem i VolksWagen Audi Club Norge, Tåmi? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 En boks med fire hjul. Sorry mac, men nytter ikke med felger på dette Men man kan jo ikke komme fra at dette er en av de penere kassebilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Fikk ikke noe svar på hva slags arbeidsbil....Yrke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 En boks med fire hjul. Sorry mac, men nytter ikke med felger på dette Men man kan jo ikke komme fra at dette er en av de penere kassebilene.. Klart det nytter med felger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Ser ikke helt poenget med å være på bimmers hvis man ikke eier eller planlegger å snart eie en BMW iaf. Å vise frem arbeidsbilen sin, som ikke er en BMW, viser heller mangel på kreativitet Du verden så selvgode vi skulle være her inne da? Synes heller vi bør anerkjenne at det finnes en verden utenfor vårt lille BMW-univers. Det finnes en haug med andre svært lite BMW-relaterte tråder rundt omkring på dette forumet. Og hvis det er OK å skrive om Ferrari og Bugatti så er det jo selvfølgelig også helt i orden å skrive om VW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Du verden så selvgode vi skulle være her inne da? Synes heller vi bør anerkjenne at det finnes en verden utenfor vårt lille BMW-univers. Det finnes en haug med andre svært lite BMW-relaterte tråder rundt omkring på dette forumet. Og hvis det er OK å skrive om Ferrari og Bugatti så er det jo selvfølgelig også helt i orden å skrive om VW. Et godt poeng... selvfølgelig kan man skrive om andre bilmodeller enn BMW i forumet... man kan faktisk skrive om "alt annet bil- og motorprat"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Grattis med Touran, det eneste som manglet er multifunksjonsratt, ikke pga knappene, men det ser bedre ut en det 4 eikede. Jepp, hadde selv en '06 touran, som var stasjet opp litt, å det var en utrolig god bil å kjøre, å fungerte meget bra til det formålet den er laget for, MEN en av grunnene til at jeg byttet den ut, var at det er utrolig mye støy/ulyder fra interiøret på disse. (å det er ikke enkelt tilfeller, for jeg jobber hos en VW forhandler, å ser hvor mangen klager det er på dette) Noen bilder av min tidligere. Min var senket, 18", lakket ned, ny frontleppe, takspoiler, grill+++ Solgte du denne til nord norge/lofoten? Går en her som er mistenkeli lik... Csi turbo: Er det 105 hestern? Visst det er så vil jeg anbefale og chippe den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Denne er en 2.0 TDi, og da har denne 140hk. Dumt at disse bilene ikke kommer med 4motion. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå