Fredrik Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 hvorfor i det hele tatt bry seg om det? reiser ikke du til utlandet å snakker dårlig engelsk? det er ikke alle som er i norge fordi de har søkt asyl her.. så nå får du faen meg bare holde kjeft.. er du en av de som sier norge for nordmenn?? Hallo... alle flirer jo av f.eks pidgin english... og på våre breddegrader har vi en lokal variant... "russenorsk"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 «Kak sprek? Moje niet forsto» = Hva sier du? Jeg forstår ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Hehehe. Fikk meg en god latter nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 noen her som har noe i mot at andre ikke er helt stødige på norsken??.. hmmmm helt ærlig ja jeg har faktisk det hvorfor i det hele tatt bry seg om det? reiser ikke du til utlandet å snakker dårlig engelsk? det er ikke alle som er i norge fordi de har søkt asyl her.. så nå får du faen meg bare holde kjeft.. er du en av de som sier norge for nordmenn?? Eneste grunnen jeg sa det var jeg visste du kom til å bikke over men noe sannhet var det i det, jeg mener blant annet at norsk opplæring burde vært obligatorisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 eg mener blant annet at norsk opplæring burde vært obligatorisk Norsk opplæring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Jai syne annonse på bil va bra jai mega tydli att bila va bra inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 det er bil inn i den?? jaja.. En god latter forlenger livet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå