Diesel power Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Np! Det er bare en Engelsk kopi, som går under navnet Marcos GTC. Ikke vanskelig å se hva bil de egentlig kunne tenkt seg, men dette burde de nesten kunne fått dom for plagiat Orginalen Hele artikelen http://www.dinside.no/php/art.php?id=311375 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Wannabe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Jeg elsker BMW z4 coupe. Synes den er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Så kan vi gjette hvilken av de bilene som er mest holdbare. Tror jeg setter penga på tysk ingeniørkunst! Gleder meg til å få sett z4'en live. får liksom ikke hele intrykket av bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Kan vel ikke akkurat si at engelske biler har et godt holdbarhetsrykte på seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Kan vel ikke akkurat si at engelske biler har et godt holdbarhetsrykte på seg... Nei er enig der Har f.eks sett plakater med følgende tekst:"hvorfor engelskmenn ikke lager TV´er, jo fordi de klarer ikke å få de til å lekke olje" Det sier vel det meste, og etter å ha jobbet med noen engelske biler, så kan jeg godt skrive under på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Har du sett biler fra denne produsenten før? Blir heller BMW som bør annmeldes for plagiat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 BMW burde forresten hatt T tak som option på tilleggsutstyrslista! Bimmerdude: Har du noen link / bilder av andre modeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 T tak på en Z4? Ikke mye tradisjon det nei.. Når nye M3 kommer med deilig stor V8er blir vel Z4M en sinke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 T tak på en Z4? Ikke mye tradisjon det nei..Når nye M3 kommer med deilig stor V8er blir vel Z4M en sinke Det tviler jeg på, når alle M modellene "kun" har en toppfart på 250 km/t.. M5 og M6 er vel et unntak, da man kan lurer fartssperren og oppnå en toppfart på 265 km/t.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Har du sett biler fra denne produsenten før? Blir heller BMW som bør annmeldes for plagiat. Den uttalelsen er jeg helt enig i... og britene har stolte "GT" tradisjoner som strekker seg helt tilbake til bl.a Jensen Interceptor og Aston Martin DB5.... for ikke å snakke om Morgan. En av de absolut mest eksentriske britiske sportsbilprodusentene i dag er imidlertid Bristol... og de lager bl.a Blenheim 3S... en bil med en V8 motor på knapt 6 liter... 0-100 går løs på 5,4 sekunder. Pris... kun 152000 pund... Jensen Interceptor anno 1966 Aston Martin DB5 anno 1963... og en ung Sean Connery Bristol Blenheim 3S anno 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 GTC`n synes jeg er hakket tøffere enn Z`n utseendemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 GTC`n synes jeg er hakket tøffere enn Z`n utseendemessig. akkurat der må jeg nesten si meg enig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå