mAZE Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 Og egentlig meg.. Men bilen har jo slått seg vrang da.. Så dette ser ikke lyst ut.. Holdt på med den i dag, men lover ikke bra. Får opp litt tidelig i morra og fortsette. Så da kommer evt jeg til Oslo S kl 1300 ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2006 hvem skal fra oslo? bare meg evt? Tja jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Sitter på jobb nå...og været idag ser lovende ut Faktisk blå himmel og solen er på vei opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Skal drammensgjengen kjøre om Asker i det hele tatt da? Mer moro andre veien vel, dessuten slipper man noen dumper jeg sliter litt med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Dere får ha en hyggelig dag i dag med godt sosialt samvær, grilling og litt bilsnakk... et bra tiltak... ... Dumt for meg at det ikke var neste weekend for da er jeg i Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Sitter på jobb nå...og været idag ser lovende ut Faktisk blå himmel og solen er på vei opp Ja, ser ikke så ille ut nå heller. Fortsatt blå himmel og sol. 20.2 grader sier måleren her. Skal drammensgjengen kjøre om Asker i det hele tatt da? Mer moro andre veien vel, dessuten slipper man noen dumper jeg sliter litt med.. I følge Gulesider er det raskest via Asker.. men er vel egentlig det samme hvor vi kjører. Dere får ha en hyggelig dag i dag med godt sosialt samvær, grilling og litt bilsnakk... et bra tiltak... ... Dumt for meg at det ikke var neste weekend for da er jeg i Oslo... Synd det da. Hadde jo vært moro om du også kunne. Nå må jeg nok komme meg ut og prøve å få rukket alt jeg må gjøre før jeg kan dra. Ser dårlig ut værmessig for i kveld, så da må vi sette opp telt og greier til 50-årsdagen i kveld. Så får vi se om vi høres eller sees kl. 13:30 i Lier, alt etter hvilken bil jeg tar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Ok, om Asker then. Vi som kjører BMW liker oss jo best når det går rett frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Du er bare bitter fordi jeg kommer til å knuse deg i Lier-bakkene.. hvis jeg i det hele tatt kommer så langt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Hoi, måte kjøre inn noen biler i dag, så når vi kommer i morgen må jeg kjøre ut noen biler og parkere litt diverse, lurer nesten på om jeg skulle reist rett utover alene, men jeg skal møte, så får dere bare bære over med at jeg må rydde litt på verkstedet før vi går inn.Blir det regn har jeg plass til sikkert rundt 20 personer inne, og med litt skikkelig parkering av biler blir det nok plass til minst 20 biler. Om Hagenisse som jo vet hvor dette er kjører ledetog fra Shell ved der lierbommen var før og inn så kan jeg kjøre fra Oslo. Vi fra Oslo kjører rundt 13:00 utover og i rettning Asker, vi kan jo legge inn stopp på Statoil i Asker det er jo rett ved veien og lett å finne for alle. Dessuten er det nok lett å se en kolonne med BMW'er som kommer... Om Vi satser på å være i Asker ca 13:40, med avreise fra Statoil 13:45 og beregnet ankomst til Heggedal 14:00 Da går det så sakte at selv min mor kunne holdt følge. Møtested Oslo blir da Oslo S sjøsiden dvs på korttidsparkeringa / avstigning til Oslo S?? Hva om vi snakkes på telefon? jeg treffes på 906 51 933 Skulle det regne tar vi alt inne, og grillen ute, har kjøpt to sekker med grillkull, og jeg fyrer opp noe ved først så det kan brenne litt. Det er et avskåret oljefat med grillrist så det bør bli nok plass. Det er en kiwibutikk ikke så langt unna og en eller annen kina nørmat enda litt nærmere så mat kan man kjøpe om det er nødvendig. Heh, 40min fra oslo til asker? Skal dere kjøre i 40km/t hele veien da? Med 80-90km/t går det på ca 20-30min max Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Jeg blir gjerne med! Møter på sjøsiden litt før 13:00. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Jeg kjører herfra om ikke lenge. Kommer da til oslo s rundt 13.00. Må bare kjøpe pølser og vaske bilen først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Da er bilen vasket grundig innvendig og utvendig. Klar for tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Pokker altså.. Turen ble da ikke noe av for mitt vedkommende.. Men men, sånt skjer. Bilen er i full gang igjen nå, men kl har blitt såpass mye så jeg er ikke nedi heggedal før kl 1600, så det blir dessverre for sent.. Så håper på ett treff igjen veldig snart. For da vil jeg også være med. Skal ikke bruke bilen før da, så vet jeg alt funker som det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Takk for en hyggelig dag.. var vel en 10-12 biler der ute.. Grilling og bmw snakk.. jeg dro litt tidlig da jeg skal bort idag.. vi hadde været med oss.. sol og varmt. tok noen bilder, men de kan legges ut i morgen.. så flere med fotoutstyr så det kommer vel noen bilder.. Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Hm, jeg kom hjem nå, så 16:00 hadde ikke vært for sent mAZE Var et ålreit treff det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå