Gå til innhold

Grilling og bimmers-prat, Asker lørdag 29. juli!

Anbefalte innlegg

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kommer vel, hadde ikke med kamera jeg. Ikke at det var det heelt store å se på uansett kanskje, men noen tok kanskje bilder av pølsene?? :lol:

Hehehe... så får vi heller se på pølsebilder... var det mange som spiste Leif Vidar ?... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for et hyggelig treff, beklager at det ble så mye rot, og lite stoler.

Vi kommer tilbake sterkere, dette var jo veldig hyggelig og er nok noe jeg for min del kan arrangere igjen, men det spørs jo på stemningen her det...

Når vi snakker om bilder, jeg tok ingen for mange andre gjorde det så jeg satser på at det kommer fler, og har ingen noe sted å laste de opp så si i fra jeg kan altids legge noen på min server.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for et hyggelig treff, beklager at det ble så mye rot, og lite stoler.

Vi kommer tilbake sterkere, dette var jo veldig hyggelig og er nok noe jeg for min del kan arrangere igjen, men det spørs jo på stemningen her det....

Håper virkelig at det passer for meg neste gang, da stiller jeg opp :D .

Gi oss bilder av pølser og bimmers folk :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig treff ja! Måtte jobbe nattevakt så jeg dro vel i 17-tiden.

Tok endel bilder som legges ut imorgen. Været idag var HETT og undertegnede pådro seg en aldri så liten solforbrennelse ;)

Neste treff har jeg tro på enda større oppmøte, men var ikke ille idag heller. Det som slo oss, var at det ikke var en eneste E30 der :) Men endel E36, E34 og E39. Pluss en E90 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok endel bilder som legges ut imorgen. Været idag var HETT og undertegnede pådro seg en aldri så liten solforbrennelse ;)

Neste treff har jeg tro på enda større oppmøte, men var ikke ille idag heller. Det som slo oss, var at det ikke var en eneste E30 der :) Men endel E36, E34 og E39. Pluss en E90 :P

...for ikke å glemme en fin e46! :D

Var litt irritert på høytalerkoblinga mi som ikke virket, så satte i gang når jeg kom hjem 23.30. Nå er det da fikset opp på venstre forran, og høyre forran er også byttet ut.

Passet også på å feste speilet igjen! Det hang bare i en skrue etter at jeg tok ut orginaldiskanten....

Ellers må jeg si det er en del hyggelige folk her!

Artig å møte noen, lære bort noen triks i tomtom til selve "Sjefen", og i tillegg få mercefreaken Simen her til å innrømme at e46 er en penere bil enn c-klassen! (Dog litt ut på kvelden, etter massiv BMW-propaganda) :lol:

Var godt å kunne varme seg rundt grillen i solveggen der. 8)

Har noen få bilder som ble ok, men det var vel noen andre som knipset en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1qu1ztwl]

...for ikke å glemme en fin e46! :D

Beklager! Den glemte jeg ja :) Fin bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg kom hjem nå, så 16:00 hadde ikke vært for sent mAZE :wink:

Var et ålreit treff det. :)

Jaja, my bad.. :D Trodde ikke dere skulle holde på så lenge. Hadde jeg visst det, hadde jeg nok tatt en tur ja. Men, det blir vel fler treff fremover forhåpentligvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en hyggelig sammenkomst Simen. Flott initiativ.

Det var kjempeartig å møte så mange hyggelige, dyktige, og bilinterresserte folk på ett sted under avslappende omgivelser, så dette frister til gjentagelse.

Til chrzz; Finner ikke "Moccaskjeen" din i systemet, men du tok jo fine bilder av bilen min da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...