Nautiluz Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Hva er egentlig isoamp? type forsterker? Denne tråden forklarer litt om isoamp. Den er en liten forsterker som du lett kobler på og hjemmer i dashbordet. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=22602&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rush64 Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 har heller ikke klart å søke opp svar på hvor den lille antenne kontakten skal kobles ved innsetting av ny stereo. har førsøkt paralell kobling med vanlig antenne og 12v uten å få signal på radioen, Original radio hadde godt signal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Du trenger en overgang fra bmw antenne til "vanlig" antenne kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rush64 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 .....men der er vanlig antenne kontakt også der. Har ikke to innganger på radioen. Originale radio hadde to innganger; vanlig standard antenne og en liten coaxial. Har strøm til antenne forsterkeren via sort+hvit (min er ikke hvit som flere skriver her) kabel fra el antenne utgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Om du får tatt bilder blir det lettere å hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Jeg vet hvilken du mener men har vel aldri fått et konkret svar på hva den er til. Mulig til diversityantenne som den originale radioen har. Skal uansett ikke brukes når man setter inn en ettermarkeds spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rush64 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 http://images.bimmers.no/files/9ijnyc95v9ki9rsm2ges.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Jepp. Var den jeg mente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå