Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pen garasje Tommy! Misunnelig! Men skal nok få en fin garasje her også etterhvert, må bare bli ferdig med tomtekjøp slik at vi får den der vi vil.. ;) Helsikkens kommunen skal jo ha 15-16k bare for å avgjøre om vi får lov til å kjøpe (søke om eiendomsdeling)

Pokalene er fra bilstereo eller?

Jepp, pokalene er fra NM/EM i bilstereo, fra 1997-2000

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette så gromt ut Tommy. Og det er jo ingen vits å bruke resten av plassen til en Passe lat.

Støtter flisplanene.

Skrevet

Trodde nok garasjen var stor nok. Får du ikke egentlig plass til to biler der Tommy? Ikke at det er noe vits da...

Skrevet

Garasjen er 35m2, så jeg får plass til å gjøre noe der hvis jeg vil/må, i tillegg så har jeg jo tilgang på et helt verksted på jobben 8)

Skrevet

Ja er vel like greit å grise til gulvet på jobben Tommy :)

Samme gjør jeg.

... Men vent litt.... jeg har jo ikke garasje...

Skrevet

Pent! Må være sinnsykt godt å stige inn i en slik atmosfære etter en lang dag på jobben. Bare sette seg med det blankpolerte verktøyet og fikse noe i kosetempo.

Skrevet
Pent! Må være sinnsykt godt å stige inn i en slik atmosfære etter en lang dag på jobben. Bare sette seg med det blankpolerte verktøyet og fikse noe i kosetempo.

Ja og i alle fall når han jobber med Volkswagen :lol:

Skrevet

Ja og i alle fall når han jobber med Volkswagen :lol:

hehehe :applause:

Skrevet
Den pokalhylla så heller løen ut, ellers en tøff garasje! Hvilke farger brukte du til M-stripene?

Husker ikke fargekodene, men jeg hadde med meg et ///M emblem til malerbutikken, så fant de fargene til meg. Det er noen år siden jeg malte stripene, det er rutene som er kommet nå i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...