Tommy Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Skrevet Juli 29, 2006 Pen garasje Tommy! Misunnelig! Men skal nok få en fin garasje her også etterhvert, må bare bli ferdig med tomtekjøp slik at vi får den der vi vil.. Helsikkens kommunen skal jo ha 15-16k bare for å avgjøre om vi får lov til å kjøpe (søke om eiendomsdeling)Pokalene er fra bilstereo eller? Jepp, pokalene er fra NM/EM i bilstereo, fra 1997-2000
StigJ Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 Dette så gromt ut Tommy. Og det er jo ingen vits å bruke resten av plassen til en Passe lat. Støtter flisplanene.
Lien Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 Meget gjennomført garasje men jeg er redd jeg støtter Pedi i sin uttalelse at det skal være mulig å gjøre noe der.
StigJ Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 Trodde nok garasjen var stor nok. Får du ikke egentlig plass til to biler der Tommy? Ikke at det er noe vits da...
Tommy Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Skrevet Juli 30, 2006 Garasjen er 35m2, så jeg får plass til å gjøre noe der hvis jeg vil/må, i tillegg så har jeg jo tilgang på et helt verksted på jobben
StigJ Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 Ja er vel like greit å grise til gulvet på jobben Tommy Samme gjør jeg. ... Men vent litt.... jeg har jo ikke garasje...
JE Motorsport Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 Ser fint ut det der. Ps:veit om en som har fått lagt M-stripene i fliser på garasjegulvet
oddis Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 Pent! Må være sinnsykt godt å stige inn i en slik atmosfære etter en lang dag på jobben. Bare sette seg med det blankpolerte verktøyet og fikse noe i kosetempo.
Saltkjelen Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 Nydelig garasje, Tåmi. Jeg må si jeg misunner deg..
StigJ Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 Pent! Må være sinnsykt godt å stige inn i en slik atmosfære etter en lang dag på jobben. Bare sette seg med det blankpolerte verktøyet og fikse noe i kosetempo. Ja og i alle fall når han jobber med Volkswagen
Mr.Vaslag Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 Pent! Må være sinnsykt godt å stige inn i en slik atmosfære etter en lang dag på jobben. Bare sette seg med det blankpolerte verktøyet og fikse noe i kosetempo. Ja og i alle fall når han jobber med Volkswagen hehehe
Dr_S Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Den pokalhylla så heller løen ut, ellers en tøff garasje! Hvilke farger brukte du til M-stripene?
Tommy Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Skrevet Juli 31, 2006 Den pokalhylla så heller løen ut, ellers en tøff garasje! Hvilke farger brukte du til M-stripene? Husker ikke fargekodene, men jeg hadde med meg et ///M emblem til malerbutikken, så fant de fargene til meg. Det er noen år siden jeg malte stripene, det er rutene som er kommet nå i ettertid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå