Tiller Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Har "In Pro" angel eyes på bilen min. Er meget fornøyd med disse lyktene. Det ser orginalt ut og de har motorisert just av nærlys.
borte Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 har en e34, så jeg skal montere ringer, ikke hele lykter! har ikke funnet hella lykter til e34
Kjennern Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Her er mine FK lykter, AE kobles bare inn på samme kabel som originale parklys bruker, veldig enkelt hvertfall. Men du må bytte hele lykta da.
Odlaen Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 Har "In Pro" angel eyes på bilen min. Er meget fornøyd med disse lyktene. Det ser orginalt ut og de har motorisert just av nærlys. å jeg kjøpte nettopp nye "In Pro" tåkelys! det ene er allerede fyllt med vann. har ikke fått vasket bilen enda engang! Hva f....?!?! JALLA?
Tiller Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 Har "In Pro" angel eyes på bilen min. Er meget fornøyd med disse lyktene. Det ser orginalt ut og de har motorisert just av nærlys. å jeg kjøpte nettopp nye "In Pro" tåkelys! det ene er allerede fyllt med vann. har ikke fått vasket bilen enda engang! Hva f....?!?! JALLA? Hmm....Det suger jo! Da er det jo bare å levere de tilbake å forlange penga. Har ikke hatt noe problem med vann eller dugg i mine lykter iafall. Fungerer veldig godt.
borte Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 Kjøpte In Pro blinkelys til min E34, og har merket at det er dugg i den ene lykta.. ..Dårlig kvalitet??
Odlaen Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 vann var det hos meg! får den waterlight effekten når jeg er ute å kjører. bølger på veien
Odlaen Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 men ang. AE så hadde jeg gått for HELLA sine uansett! visst du har råd da
p10 Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2006 Da var hella AE bestilt og postet. Med litt flyt er de mottatt og montert iløpet av neste helg! Oppdatering med bilder kommer...
Odlaen Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 Da var hella AE bestilt og postet. Med litt flyt er de mottatt og montert iløpet av neste helg! Oppdatering med bilder kommer... bra valg!
Sir Hofstad Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 Ingen som vet hvilke AE BILLYkTER.NO fører? Synes de ser pene ut, men vet ikke hvilken produsent det er.
Brættis Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 Ser det er noen som har kjøpt bare ringer. Jeg har et sett med disse som er ment på E30`n, men er litt spent på hvordan jeg skal få av glasset på lyktene for å få ringene på innsiden. Noen som har gjort dette? Det er orginal lyktene jag skal ha de i. Takker for tips.. Kan fort bli dyrt å prøve seg fram
borte Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 billykter.no selger angeleyes levert av "deamoneyes".. Tror det var det de kalte det..
ingard Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Kjøp ccfl-ringer på ebay. Er uten tvil penest på e36
borte Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Kjøp ccfl-ringer på ebay. Er uten tvil penest på e36 enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå