Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Her er mine FK lykter, AE kobles bare inn på samme kabel som originale parklys bruker, veldig enkelt hvertfall. :D

Men du må bytte hele lykta da.

IMG_0720.jpg

Skrevet
Har "In Pro" angel eyes på bilen min. Er meget fornøyd med disse lyktene. Det ser orginalt ut og de har motorisert just av nærlys.
å jeg kjøpte nettopp nye "In Pro" tåkelys! det ene er allerede fyllt med vann. har ikke fått vasket bilen enda engang! Hva f....?!?!

JALLA?

Skrevet
Har "In Pro" angel eyes på bilen min. Er meget fornøyd med disse lyktene. Det ser orginalt ut og de har motorisert just av nærlys.
å jeg kjøpte nettopp nye "In Pro" tåkelys! det ene er allerede fyllt med vann. har ikke fått vasket bilen enda engang! Hva f....?!?!

JALLA?

Hmm....Det suger jo! Da er det jo bare å levere de tilbake å forlange penga. Har ikke hatt noe problem med vann eller dugg i mine lykter iafall. Fungerer veldig godt.

Skrevet

Da var hella AE bestilt og postet. Med litt flyt er de mottatt og montert iløpet av neste helg! Oppdatering med bilder kommer...

Skrevet

Ser det er noen som har kjøpt bare ringer. Jeg har et sett med disse som er ment på E30`n, men er litt spent på hvordan jeg skal få av glasset på lyktene for å få ringene på innsiden.

Noen som har gjort dette?

Det er orginal lyktene jag skal ha de i.

Takker for tips.. Kan fort bli dyrt å prøve seg fram :wink:

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...