BMWPower Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Nydlig bil, gratulerer så mye. Meeen, likte ikke felgene, litt feil plass å ta bilder og et SENKESETT er jo d føste man monterer Ellers meget grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Hmmm... denne tråden så jeg ikke før nå... ... Gratulerer så mye T.A.S ... E60 modner med tiden og er i dag absolut en interessant BMW. Stå på... du viser en levende interesse for BMW og det er bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Det var en hyggelig lesning.. Senkesett kommer, men jeg må vente til jeg får lønning. Noen som vet om det er åpningstilbud hos GS bildeler når den åpner i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 hehe... vente på lønning ja... hvor mye har du puttet i bilen din nå egentlig ? Kanskje litt frekt å spørre om det.. du trenger selvsagt ikke svare! Forventer du å få igjen noen av pengene om du selger bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Vel.. jeg forventer vel å få igjen noe over det en vanlig kjip 520iA koster.. Ser at en 04 520iA med M-tech fangere og 19" GS felger og 50 000 km på telleren koster 445 000.. Hittil har jeg påkostet ting for en verdi av ca 70 000.. edit: Endret et par skiveleifer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Vel.. jeg forventer vel å få igjen noe over det en vanlig kjip 520iA koster.. Ser at en 04 520iA med M-tech fangere og 19" GS felger og 50 000 km på telleren koster 445 000.. Hittil har jeg påkostet nesten 70 000.. men du må jo ikke kvitte deg med den... regner ikke med at du kommer til å gjøre det nå som du har gjort så mye morsomt med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Jeg må ikke og jeg har heller ingen planer om det foreløpig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitta Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Kjemeflott bil Svart grill er uten tvil det riktige valget. crome har jeg personlig aldri syntes noe særlig om, felgene har du også god grunn til og være fornøyd med. Hvor mye skal den ned? ser fort litt "sliten" ut hvis det blir for mye senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Kjemeflott bil Svart grill er uten tvil det riktige valget. crome har jeg personlig aldri syntes noe særlig om, felgene har du også god grunn til og være fornøyd med. Hvor mye skal den ned? ser fort litt "sliten" ut hvis det blir for mye senk. Jeg tenkte å ta den litt lenger ut enn det hoegtor har gjort. 45/35 evt 40/30 med 10mm senkeskåler... Har nå forøvrig bestilt noe annet som kommer på bilen innen helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Nydelig bil, liker det du har gjort med den. Har du vurdert en bakfanger fra M Tech med 4x4 eksos? Synes den er finere enn M5 fangern jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Takk skal dere ha.. Så lenge jeg risikerer Halden eksos og buldringer i eksospottene dropper jeg det. Har en del annet som skal på bilen, så har jeg mulighet til å spare de 9000kr jeg må ut med for eksosen gjør jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Lekker bil...såg nesten sint ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå