Gå til innhold

Månedens bil august 2006 - E60 520iA

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel.. jeg forventer vel å få igjen noe over det en vanlig kjip 520iA koster.. Ser at en 04 520iA med M-tech fangere og 19" GS felger og 50 000 km på telleren koster 445 000.. Hittil har jeg påkostet ting for en verdi av ca 70 000.. :roll:

edit: Endret et par skiveleifer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. jeg forventer vel å få igjen noe over det en vanlig kjip 520iA koster.. Ser at en 04 520iA med M-tech fangere og 19" GS felger og 50 000 km på telleren koster 445 000.. Hittil har jeg påkostet nesten 70 000.. :roll:

men du må jo ikke kvitte deg med den... regner ikke med at du kommer til å gjøre det nå som du har gjort så mye morsomt med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kjemeflott bil :)

Svart grill er uten tvil det riktige valget.

crome har jeg personlig aldri syntes noe særlig om, felgene har du også god grunn til og være fornøyd med.

Hvor mye skal den ned? ser fort litt "sliten" ut hvis det blir for mye senk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjemeflott bil :)

Svart grill er uten tvil det riktige valget.

crome har jeg personlig aldri syntes noe særlig om, felgene har du også god grunn til og være fornøyd med.

Hvor mye skal den ned? ser fort litt "sliten" ut hvis det blir for mye senk.

Jeg tenkte å ta den litt lenger ut enn det hoegtor har gjort. 45/35 evt 40/30 med 10mm senkeskåler... Har nå forøvrig bestilt noe annet som kommer på bilen innen helga.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha.. Så lenge jeg risikerer Halden eksos og buldringer i eksospottene dropper jeg det. Har en del annet som skal på bilen, så har jeg mulighet til å spare de 9000kr jeg må ut med for eksosen gjør jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...