Gå til innhold

Er ikke denne VELDIG billig?

Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

7 serien er vel generelt billig også da, ikke ny selvfølgelig, billig å kjøpe brukt dyrt å eie vil jeg tro, synes forøvrig E38 er noe av det flotteste Bmw har laget, skjønner liksom ikke hvorfor så mange sverger til Bmw's mindre biler som 3 serien, stort er rått, hadde ikke vært meg imot å cruiset rundt på Autobahn med en 750 for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd så mange 7-serier blir 'bangers'

når en 740iL er så billig undres man over hvorfor... Jeg ville vært skeptisk i alle fall...

For øvrig er jeg helt enig med deg, Hylland, i at E38 er flotte biler... store og gode biler.... men noen voldsom luksusfølelse syns jeg ikke E38 gir..

Som Christopher Edward Bangle, Sjefsdesigner hos BMW uttalte jo selv at E38 ikke penetrerte luksusmarkedet slik de ønsket det, og begrunnet E65 sine radikale linjer med nettopp de påstandene.

Jeg er egentlig litt enig med han der. E38 virker mest som en litt stor E39 5-serie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jo.. :? En kamerat av meg hentet i forrige uke en 2001 728iA med ALT utstyr og 90 000km på telleren. 193 000 kom den på ferdig inn i Norge.. :shock:

Såpass? Det er jo helt villt! :shock:

Er jo billigere enn både 3 og 5 serie, og hvertfall med den motoren!

Og mannen på gata tror du har betalt 1 mill. for den.

Er jo supermafia med en svart 7 serie. :)

Ser forresten at KONGEBILEN er til salgs igjen. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mystisk billig ja. Bare avgifter på en 01 728iA er ca 165-170.000,-

Jeg vil si at luksusfølelsen i E38 er bedre enn E65. Den blir romskip. E38 har et PERFET interiør der alt er harmoni hvor dører møter dashbordet på en pen og elegant måte. Alt stemmer så perfekt. I E65 er alt firkantet, ingen harmoni og ZERO elgante linjer. (Innvendig)

E65 er på en annen side en mye mer moderne bil. E38 har jo også mange år på nakken så det skyldes jo en forholdsvis lav pris. Den 740n er tross alt 11år gammel. Folk blir automatisk litt spektisk til en gammel bil med stor motor. Da må bare prisen ned.

Fakta vil jeg si at E38 ikke er så spesielt dyrt å eie. Fattern har hatt 2 forskjellige E38 i snart 7 år og er fortsatt meget happy. Vurderer nå å gå til innskaffelse av enda en ny E38. Har prøvd uttallige forskjellige biler og ingen matcher E38 i sitteposisjon/ergonomi/komfort og ikke minst kjøreopplevelsen. (E65 tilgode)

Er også stor forskjell på komfortfølesen i en 728 vs 740/750.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E38 virker mest som en litt stor E39 5-serie..

Nesten litt sånn som at E65 virker som en litt stor E60 5-serie...... :?

I begge tillfeller kom 7-eren i produksjon før 5-eren, så jeg skjønner ikke helt den sammenligningen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E38 virker mest som en litt stor E39 5-serie..

Nesten litt sånn som at E65 virker som en litt stor E60 5-serie...... :?

I begge tillfeller kom 7-eren i produksjon før 5-eren, så jeg skjønner ikke helt den sammenligningen der.

jeg merker i alle fall stor forskjell på E60 og E65 rent kvalitetsmessig... merker godt at E65 er ment å skulle være en dyrere bil...

E32 og E34 var relativt like.. samme historien med E38/E39, men jeg vil si at E65 og E60 er mye mer forskjellig enn sine forløpere var i forhold til hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forresten at KONGEBILEN er til salgs igjen.

Utfra den annonsa på finn er det Håvard Sylte som selger... Det er jo nrk mp3 howard det.. han har hatt det litt sånn med fete biler han.

Ja "Howard" liker BMW,ser ut som han er med i BMWCCN også :)

Forøvrig så har han også vært eier av min gamle 740....

DSC00012.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...