StigJ Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Var meget stilig med de blå detajene i interiøret. Har gått med samme planene en stund nå. Må bare få tak i noen billige lister som kan lakkeres. Vil ikke lakke alulistene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Individual-farger dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Mener å huske det var det Mangler bare røde visere i instrumentpanel så ser det uber pent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Var godt å sette kursen hjemover igjen etter en laaang dag i Ålesund. (huff huff) Ka er problemet med Ålesund da?? Har vert der mangen ganger, og reiser gjerne opp der igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Skikkelig dritpen bil! Du har det med å kjøpe fine biler du P.I.B Men var den min ville eg satt på takrailsene, Ser liksom litt naken ut uten syns eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 Var godt å sette kursen hjemover igjen etter en laaang dag i Ålesund. (huff huff) Ka er problemet med Ålesund da?? Har vert der mangen ganger, og reiser gjerne opp der igjen Neida,,,, var ingenting galt med Ålesund. Fin by og trivelige folk. Var jeg som var litt fordomsfull bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Var jeg som var litt fordomsfull bare Akkurat det eg tenkte.. Grattis med ny og nydeleg familiebil med nydeleg farge kombinasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Skikkelig dritpen bil! Du har det med å kjøpe fine biler du P.I.B Men var den min ville eg satt på takrailsene, Ser liksom litt naken ut uten syns eg Samme sier jeg "igjen" P.I.B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Nydelig bil men jeg ville også foretrukket den med rails på taket. Synest det er et must på både E36 og E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Har vel allerede nevnt det for både deg og Henrik, men sier det igjen, utrolig pen bil!! Og ikke minst fargen!!! Må forøvrig slenge meg på Frode og de andre her.. Rails hører med på Touringen... Angeleyes er jeg ikke så sikker på om jeg ville satt på, da det begynner å gå litt inflasjon i det om dagen.. Hadde vært noe annet om det var "original"-utstyr, som på E39 osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Skikklig pen bil du har kjøpt deg P.I.B. Syns interiøret er veldig tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Når du har M-sport pakke, ville det ble gjennomført med M-speil Felgene passer bilen perfekt, GODT valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Ah... Nydelig bil! Touring er det nest tøffeste E46-karosseriet, etter Coupé. Mye penere enn sedan synes jeg. Ikke sett på rails. Enig med deg i at det ser mer sportslig ut uten. Fargen heter Estoril Blue Metallic? Det var tøft og anneledes med de blå listene inni. Individual eller privatmekk? M3-speil tror jeg kan bli veldig bra. Hadde satt det på min om jeg hadde hatt M-Tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanatic Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 En utrolig fin bil! De felgene passer så utrolig bra. Hvor får man tak i de egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Svarer litt for P.I.B Det er en Individual og originalt med blått listverk. BBS felger kan skaffes gjennom Gundersen Sportcar bl.a http://www.gundersen-sportscar.com/salg.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå