Gå til innhold

Ny bil (igjen)

P.I.B
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med Henrik´s gamle bil P.I.B... den viser hvor fin en E46 kan bli med litt kjærlig og forsiktig behandling... :D... BBS CH på E46 er som Lien skriver perfekt... og forøvrig er Touringen finest uten et fastmontert halvt skistativ... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du feiget ut å bare kjøpt 8,5" bak..?

Hehe. Jeg skulle egentlig kjøpe meg andre felger. Da var det snakk om 8,5 forran og 9,5 bak i 19" med kant, men p.g.a lang leveringstid ble det til at jeg fikk i disse BBS'ene til en rimelig penge, og ja... det er 8,5 bak :) Synes egentlig det er greit nok når det er CH felger. Hadde det vært felger med kant så måtte jeg ha hatt bredere bak.

Angående rails så er jeg fortsatt usikker. En kamerat prøvemonterte mine på en grå E46 Touring i går. Synes det blir litt sånn "bærplukker look" over bilen da. I hvertfall når de er endel senket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du feiget ut å bare kjøpt 8,5" bak..?

Hehe. Jeg skulle egentlig kjøpe meg andre felger. Da var det snakk om 8,5 forran og 9,5 bak i 19" med kant, men p.g.a lang leveringstid ble det til at jeg fikk i disse BBS'ene til en rimelig penge, og ja... det er 8,5 bak :) Synes egentlig det er greit nok når det er CH felger. Hadde det vært felger med kant så måtte jeg ha hatt bredere bak.

Angående rails så er jeg fortsatt usikker. En kamerat prøvemonterte mine på en grå E46 Touring i går. Synes det blir litt sånn "bærplukker look" over bilen da. I hvertfall når de er endel senket...

Om du ombestemmer deg med felgene, så har jeg en bil som lengter etter bbs'er ute i gården, fordi eiern ikke har råd til å kjøpe nye... *hint hint* :)

edit: du kjøpte ikke de som lå på finn? isåfall slo du meg med en time på det kjøpet! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...