BalleKnalle Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Grattis med (enda) ny bil P.I.B Wûnderbar slede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Pen slede det der ja. Sett på rails'en + M3 speil, så har du den i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Må hive meg på lasset å gratulere med ny bil. Lekker var den! Den minte meg om en lyseblå "z3 m"-modellbil jeg har=) Lurer på om det kan være samme farge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 nydelig bil! du får gi beskjed hvis du blir lei den over nyttår ... er AKKURAT sånn jeg vil ha en bmw touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 5, 2006 Forfatter Share Skrevet August 5, 2006 Jepp! Skal gi beskjed til deg hvis jeg blir lei av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Gratulerer! Fin bil med fin farge og utrolig fine felger! Men har du feiget ut å bare kjøpt 8,5" bak..? Syntest du skal gå for rails, AE og M3 speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Grattis med ny bil! Det er ingenting som slår BBS CH på E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Gratulerer med Henrik´s gamle bil P.I.B... den viser hvor fin en E46 kan bli med litt kjærlig og forsiktig behandling... ... BBS CH på E46 er som Lien skriver perfekt... og forøvrig er Touringen finest uten et fastmontert halvt skistativ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 så ut som en strøken bil pen senket og jeg syned den er penest uten rails.gratulerer med ny fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Lurer på om det kan være samme farge... Ja, begge er estoril blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 grattis med ny bil... ser du har fått på rette felgene! Ingen felger som passer bedre enn CH felgene på E46 mener nå jeg da! Synes du skal gå AE, men vet ikke om jeg ville hatt taklistene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Slenger meg på trenden her! Gratulerer med fin bil Nydelig interiør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Flott bil! Nei til rails Ja til AE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 Men har du feiget ut å bare kjøpt 8,5" bak..? Hehe. Jeg skulle egentlig kjøpe meg andre felger. Da var det snakk om 8,5 forran og 9,5 bak i 19" med kant, men p.g.a lang leveringstid ble det til at jeg fikk i disse BBS'ene til en rimelig penge, og ja... det er 8,5 bak Synes egentlig det er greit nok når det er CH felger. Hadde det vært felger med kant så måtte jeg ha hatt bredere bak. Angående rails så er jeg fortsatt usikker. En kamerat prøvemonterte mine på en grå E46 Touring i går. Synes det blir litt sånn "bærplukker look" over bilen da. I hvertfall når de er endel senket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Men har du feiget ut å bare kjøpt 8,5" bak..? Hehe. Jeg skulle egentlig kjøpe meg andre felger. Da var det snakk om 8,5 forran og 9,5 bak i 19" med kant, men p.g.a lang leveringstid ble det til at jeg fikk i disse BBS'ene til en rimelig penge, og ja... det er 8,5 bak Synes egentlig det er greit nok når det er CH felger. Hadde det vært felger med kant så måtte jeg ha hatt bredere bak. Angående rails så er jeg fortsatt usikker. En kamerat prøvemonterte mine på en grå E46 Touring i går. Synes det blir litt sånn "bærplukker look" over bilen da. I hvertfall når de er endel senket... Om du ombestemmer deg med felgene, så har jeg en bil som lengter etter bbs'er ute i gården, fordi eiern ikke har råd til å kjøpe nye... *hint hint* edit: du kjøpte ikke de som lå på finn? isåfall slo du meg med en time på det kjøpet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå