P.I.B Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 Kjøpte ikke de som lå på Finn.no nei. Kjøpte mine på www.dekkspectrum.no De skaffet meg felgene på 2 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Også gikk du ikke for disse?? Hvor mye måtte du ut med inkl dekk og alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 Det ble vel ca 17k for felger med dekk og BBS bolter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Ok. Ca samme som hos gundersen-sportscar da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 20, 2006 Forfatter Share Skrevet August 20, 2006 Legger ut noen bilder til.. Har fått på bimmers skiltplate bak nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Vasket i dag også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Den er utrolig "slick"! Faktisk tror jeg mangelen på rails er med på å gi den så "clean" look.. Pen skiltplate forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 skikkelig pen farge. Ang bildene har du justert på lys o.l. i photoshop ? eller tar digimax kameraet bilder med slik farge ? veldig bra gengivelse av fargen på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Sinnsyk pen bil Har du vurdert å lakke listene i bilens farge? Blir det penere eller blir det overkill tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 det var en råå e46 tour Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Lekker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Den er utrolig "slick"! Faktisk tror jeg mangelen på rails er med på å gi den så "clean" look.. Pen skiltplate forresten! Helt enig... rails er noe tullball... og E39, E46 og E91 er betydelig finere uten et halvt skistativ påmontert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 bzzlink, ser ut som det er skrudd litt på kontrasten, men Digimax-kameraene tar, i likhet med mange Ixus-kameraer, bilder med ganske spreke farger. Fargene på disse kameraene er nok ofte litt overdrevet, men det ser pent ut. Har selv et Casio-kamera, og det synes jeg tar skikkelig kjedelige bilder. De er altfor virkelige, og virkeligheten er egentlig ganske grå og full av blasse farger når man ser den på en dataskjerm som ellers er full av spreke farger. BalleKnalle, jeg stemmer for å beholde listene svarte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 UFATTELIG nydelig bil... Dette er ein bil du kan være stolt øve!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Det var en del blikk på denne bilen i går på BMW CCN treffet på lånke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå