Analex Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 great sucsess! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 flott.. =)men sorte nyrer? Nei, nei. Nyrene er etter min mening det eneste som skal være krom på en E36. Flott bil, og flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 har vurdert frem og tilbake på det spørsmålet selv.. blir aldri helt enig men foreløbig er de krom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Lakker hele grillen i bilens farge. Mye tøffere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Knall tøft ble det.. Og fine bilder også. Grustak og bil passer ypperlig sammen. Kanskje jeg skal lure bilen min bortpå grustaket i nærheten hvor jeg bor. Men Raven, har du flyttet på deg nå? Kan mene å huske at du bodde lenger sør. Kan minnes at du var på ett BMWCCN Hed/Opp på Lillehammer.. Eller kom du fra Vinstra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Nei, nei. Nyrene er etter min mening det eneste som skal være krom på en E36. Flott bil, og flotte bilder! Enig, men ellers passet disse "Banglefelgene" faktisk ganske bra på Claus Luthe´s gamle design... ... hmmm... disse bildene (og andre bilder med stilmix) må jeg åpenbart bruke mer tid på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 Knall tøft ble det.. Og fine bilder også. Grustak og bil passer ypperlig sammen. Kanskje jeg skal lure bilen min bortpå grustaket i nærheten hvor jeg bor. Men Raven, har du flyttet på deg nå? Kan mene å huske at du bodde lenger sør. Kan minnes at du var på ett BMWCCN Hed/Opp på Lillehammer.. Eller kom du fra Vinstra da? Neida ha ikke flytta jeg, bor på Vinstra jeg. E itte lange turen åt Lillehammer på treff veit du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Nei, er bare en time til Lillehammar fra Vinstra.. Men stusset over at det stod Trondheim serru.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 har glemt å endra det etter jeg gikk på skolen der i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Vinstra - Lillehammer (ca 90 Km) på en time kan vel knapt la seg gjøre helt lovlig... eller ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 de er vel mer som 8 mil tror jeg. Vanlig marsj fart det med en time dit ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Vinstra - Lillehammer (ca 90 Km) på en time kan vel knapt la seg gjøre helt lovlig... eller ?... Joda.. Avstanden fra Vinstra - Lillehammer er 84,8km og kjøretiden uten kø er på ca. 1t og 6min. Da skal det sies at fartsgrensene holdes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Vinstra - Lillehammer (ca 90 Km) på en time kan vel knapt la seg gjøre helt lovlig... eller ?... Joda.. Avstanden fra Vinstra - Lillehammer er 84,8km og kjøretiden uten kø er på ca. 1t og 6min. Da skal det sies at fartsgrensene holdes.. OK, men en gjennomsnitshastiget på nesten 85 Km/t er fort... veldig fort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 Er ihvertfall sjelden kø der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Frua hadde praksis oppi Vinstra (sykepleier) og da brukte hun 2timer hjemmefra og til Vinstra. Da til og med med en Nissan Sunny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå