Gå til innhold

endelig et bilde med de nye felgene

Raven
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Knall tøft ble det.. :D

Og fine bilder også. Grustak og bil passer ypperlig sammen. :) Kanskje jeg skal lure bilen min bortpå grustaket i nærheten hvor jeg bor.

Men Raven, har du flyttet på deg nå? Kan mene å huske at du bodde lenger sør. Kan minnes at du var på ett BMWCCN Hed/Opp på Lillehammer.. Eller kom du fra Vinstra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei.

Nyrene er etter min mening det eneste som skal være krom på en E36. ;)

Flott bil, og flotte bilder!

Enig, men ellers passet disse "Banglefelgene" faktisk ganske bra på Claus Luthe´s gamle design... :D ... hmmm... disse bildene (og andre bilder med stilmix) må jeg åpenbart bruke mer tid på... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall tøft ble det.. :D

Og fine bilder også. Grustak og bil passer ypperlig sammen. :) Kanskje jeg skal lure bilen min bortpå grustaket i nærheten hvor jeg bor.

Men Raven, har du flyttet på deg nå? Kan mene å huske at du bodde lenger sør. Kan minnes at du var på ett BMWCCN Hed/Opp på Lillehammer.. Eller kom du fra Vinstra da?

Neida ha ikke flytta jeg, bor på Vinstra jeg. E itte lange turen åt Lillehammer på treff veit du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinstra - Lillehammer (ca 90 Km) på en time kan vel knapt la seg gjøre helt lovlig... eller ?... :?

Joda.. Avstanden fra Vinstra - Lillehammer er 84,8km og kjøretiden uten kø er på ca. 1t og 6min. Da skal det sies at fartsgrensene holdes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinstra - Lillehammer (ca 90 Km) på en time kan vel knapt la seg gjøre helt lovlig... eller ?... :?

Joda.. Avstanden fra Vinstra - Lillehammer er 84,8km og kjøretiden uten kø er på ca. 1t og 6min. Da skal det sies at fartsgrensene holdes..

OK, men en gjennomsnitshastiget på nesten 85 Km/t er fort... veldig fort... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...