Lars89 Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 http://www.barryboys.co.uk/phpBB2/viewtopic.php?t=23164&postdays=0&postorder=asc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Tenk hvor mange timer han har brukt på å lage noe sååå stygt! huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Hahaha Og kroken var virkelig toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Værste jeg har sett :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Virkelig et råskinn det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Tenk å putte så mye penger i så stygg styling.... Har sett penere totalvrakede biler enn det der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 fan d der va et hæsli stk bmw.. ehe.. interiøret var jo litt spesielt men d utseende tok kaka.. fæle greier.. di kan ikke være gla i bilen iallefall:Phehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Herregud for en idiot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Jeg har sett mye ekstremstyling gjennom åra, men jeg tror denne tar kaka.. Er helt utrolig hvor mye han har klart og putte på denne bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Helvette da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Jaja, da var en ny "JÆVLIGSTE BMW I VERDEN" kommet på toppen av lista mi... Huttetu. Det der var grufullt. Vel og merke i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Den bilen.. Den skal jeg finne, så skal jeg kjøpe den, filme at jeg slår av alt som heter hærverk, for så og gjøre den orginal! Fy så jævelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 han som har bygd den burde vert slått brutalt ned og fortalt at slik går da bare ikke ann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Var ikke akkurat noen skjønnhet nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå