John H Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 Flakes er "glitter" som blandes inn i lakken og som gjør at blien glinser i sollys f.eks.. Her er noen eks. Disse er veeeeldig overdrevent da for å si det sånn Denne ser bra ut, har en kompis som har en helt identisk med samme lakk styling og felger, og det ser sykt fint ut!
Mirakulix Skrevet August 18, 2006 Forfatter Skrevet August 18, 2006 Tok for meg hjulbuene idag. Og var som verst fryktet på høyre hjulbue. Der hadde rustet spist seg et godt stykke! Tror jeg tar reserveløsning her. Legger netting og fyller igjen med 2komponents lim, for så å spakle over.
Superbeetle Skrevet August 18, 2006 Skrevet August 18, 2006 Når du først skal legge ut masse penger i lakk og lakkering så er det vel greit å gjøre alt ordentlig, litt hønsenetting og lim er vel ikke ansett som noen bra metode blant karosseriarbeiderne..
Mirakulix Skrevet August 23, 2006 Forfatter Skrevet August 23, 2006 Da kjørte jeg bilen til lakk-verkstedet. Plagdes noe inni sørn med noe dårlig spakkel. (vann gikk igjennom og la seg som vannbobler under spakkelet).. Så jeg ga til slutt opp, og leverte den inn som den var. Så får de ta siste finpussen. Har grunnet ned hele bilen, og slipet ned rustet. Må betale 12tusen nå. Er ikke så gal pris det på hel-lakkering av bil?
Mirakulix Skrevet August 27, 2006 Forfatter Skrevet August 27, 2006 Har funnet ut nå, at jeg hater å vente på noe Skulle få igjen bilen, SENEST på lørdag.. Men da jeg ringte sa de at de manglet en farge, og jeg må vente til mandag.. blir jo gal av å sitte inne.
Christopher Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 Så bilen kommer i morgen nylakkert ? Får ta masse bilder da
BMW_frelst Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 Dette ser jo veldig lovende ut! Skjønner at det er vanskelig å sitte å vente på nylakkert bil... Gleder meg til bilder!
Mirakulix Skrevet August 28, 2006 Forfatter Skrevet August 28, 2006 Jeg tror jeg klikker! Fikk sørn ikke bilen igjen idag heller! "Den er klar i morgen formiddag, rundt 12-1300tiden" Får håpe han mener det, vist ikke skal jeg jaggu prute i pris.. Kan jo ikke være meningen at jeg skal være uten bil i 1uke ekstra enn beregnet...
Mirakulix Skrevet August 29, 2006 Forfatter Skrevet August 29, 2006 Fikk sørn ikke bilen idag heller I morgen lovet han meg 100% at den ble tatt..
-Anders- Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 kjipe greier.. Legg ut bilder så fort du får igjen bilen da;)
BMW_frelst Skrevet August 30, 2006 Skrevet August 30, 2006 kjipe greier å måtte vente på det der... Fått den igjen eller? Spent på bilder!
Mirakulix Skrevet August 31, 2006 Forfatter Skrevet August 31, 2006 Igår ble jeg lovet å få bilen 100% ! Det skjedde jo selvsagt aldri, og var innom nå etter arbeid. da var bilen sågodt som maskert iaff. Og han som skulle lakkere den sa at bilen var ferdig kl 2100. Så da gjenstår det bare å se. Synes dette har tatt altfor lang tid. Lørdag var det meningen jeg skulle fått den tilbake.
Mirakulix Skrevet September 1, 2006 Forfatter Skrevet September 1, 2006 Nå står bilen -ENDELIG- i oppkjørsla Men hva er vel ikke typisk at det pissregner idag. Men våget meg ut å tok et bilde uanZ. Bilen ble som dere ser veldig mørk. Men i rette lyset ser man også at den er blå Sålangt er jeg fornøyd. Må vel gå over å sjekke når det blir tørt ute.
ingard Skrevet September 1, 2006 Skrevet September 1, 2006 Så knall ut det der.. dog synes jeg farga ble litt slapp når du først skulle lakkere bilen.. men det ble jo pent, uten tvil.. sleng opp flere bilder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå