Mauro Skrevet Desember 24, 2006 Skrevet Desember 24, 2006 De lyktene var geniale Thomas Blir bra når du får på en bakfanger, å får valset, eller skaffet felger som kan snurre bak.
boost Skrevet Desember 24, 2006 Skrevet Desember 24, 2006 planer om å tone rutene dine å ? hele veien rundt? hva slags bakfangeR? pris?
wheelman Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Skrevet Desember 24, 2006 er bilde av bakfangeren på forrige side.. e46look, ble sponset av stylingtech så vet ikke hvor mye jeg betalte for kun fanger. men den koster vel 4500,- i butikk tror jeg. ja skal sote rutene på jobb, må bare få skilter på bilen.
ingard Skrevet Desember 24, 2006 Skrevet Desember 24, 2006 blir jævli bra dette, felgene og lakken passer bilen.. !!
marius paulsen Skrevet Desember 24, 2006 Skrevet Desember 24, 2006 fin bil! men fjærm nå "trappen" du har forran! det ser jo ut som du fikk litt plast tilovers og tenkte hmmmm hvor kan jeg henge dette!
wheelman Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Skrevet Desember 24, 2006 "trappen" gjør den annerledes, om det faller i smak eller ikke. så den blir:)
viper Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 utrolig fin bil du har wheelman! digger lakken du har og detaljene, og noenting jeg ikke liker som jeg skal holde for meg selv:P Goood Juuul:)
wheelman Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Skrevet Januar 5, 2007 Da har det skjedd igjen! alle felgene, lyktene, listene og div er stjelt tyvene hadde satt bilen på naboens sommerdekk og tatt av alle mine og lempet den ned i betongen. dørene er boret opp på begge sider, bulket hjulbuen bak, knust blinklysene, knust bremseskiver, knekt av halve bakrute senkeren og diverse understell som selvfølgelig er deffekt vill jeg tro... dette er bmw folk! alt som ble tatt passer jo kun til e36 har ikke ord lengre
Widejuggao Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 damn!! har ikke du hatt bilen stående inne i låst garasje og?
Sandersen Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 også du som hadde invistert i det tyveri sikringa og invister i pitbull neste gang er nokk folk som har sitti og kika på framgang på forumet og vist hva dem skal ha. ille når man nesten ikke kan lage prosjekt tråd i frykt for og bli frastjelt ting.
Widejuggao Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 skummelt....må politi anmelle det me en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå