Andycam Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Det står nå at dette er Show-off forumet, så jeg hiver ut noen dagsferske bilder av mye det samme som sist... I går var det nemlig tid for vårpuss så da måtte jeg jo nesten ta flere bilder! Syntes det ble veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Det så nice ut ja. tøff farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Rått Gromme de felgene syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 flott bil, uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Felgene kler bilen utrolig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Møtte deg i ene rundkjøringen i Kanalveien på vei hjem fra jobb samme dag som du la ut de første bildene av felgene på bilen og de så meget bra ut i virkeligheten! (noe jeg normalt ikke synes om de felgene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Veldig flott bil.. Digger fargen.. Men subber bilen din litt med dei felgane? Trur du dei felgane hadde passa på en e46 sedan uten å ta bort i? Du har 255 bak sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Prøv PM. Har hørt det subbe såvidt en gang jeg svingte inn på en bratt bakke. Ellers fungerer det utmerket. Jeg antar de skal passe fint på e46 sedan også. Felgene skal være laget for e46. 255 bak, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Jaja, da var det gått tre og et halvt år i mitt eie og bilen er nå til salgs. Behovet for stasjonsvogn begynner å vokse frem for å si det på den måten.. Så til helgen blir min første stasjonsvogn levert i Bergen. 2009 320dT M-Sport i Le Mans blau. Gleder meg litt faktisk, selv om jeg kommer til å savne seksersangen i coupèen en god del tenker jeg. Mye glede og rimelig bil å eie dette. Eneste uforutsette jeg har byttet er fjærene fordi de originale M-Sport fjærene bak knakk av nederste ring. Det så jeg tilfeldigvis ved skifte til sommerhjul. Benyttet anledningen til å bytte alle fire til H&R fjærer som senket enda litt. Ellers var det en oljenivåsensor som ikke virket skikkelig i fjor høst og av og til ga meg gul oljelampe ved oppstart selv om oljenivået var ok. Dette på tre og et halvt år! Ikke dårlig egentlig. Håper bilen blir overtatt av en entusiast som holder den mest mulig original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå