Sevenord Skrevet Oktober 3, 2006 Skrevet Oktober 3, 2006 Har M52 motoren også denne svake vannpumpen?
Tomas Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 Løste kjøleproblemet. Tømte av alt kjølevannet fordi jeg skulle rense ventilene til varmeapparatet og etter å ha fylt på nå så holder nivået seg stabilt. Mistenker at motor fortsatt var varm når jeg "ettermålte" sist og at det var det som gjorde at nivået da låg lavere enn normalt. Uansett er det i orden nå
Ron Jeremy Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 Vannpumpa er en klassiker på E39 hvertfall, min tullet før den var gått 75.000 km.
kimeide Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 er samme på m52, bmw tok sinnsykt mangen av bilene inn å skiftet til stål....
bjalle Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 Jo alle 3 er bra punkter, men jeg har hverken synlige lekkasjer, hvit eksoseller unormal olje. Fatter ikke hva det kan være. Er redd det muligens lekker inn i bilen gjennom varmeapp.registeret. Men med en slik mengde burde det jo være vått på gulvet og dugg på rutene, men rutene er fine og gulvet er tørt så vidt jeg har sett/kjent. Skal gå over alle ting en gang til og se om jeg blir noe smartere av det Er det umulig å lokalisere vannlekkasje så må du sjekke radiator,ett lite hull i den er nesten umulig å oppdage,prøv radiatortett som fåes kjøpt på bensinstasjon og se om det stopper lekkasjen,gjør den det så skift radiatoren for radiatortett er bare en midlertidig løsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå