Gå til innhold

18års bil

Bmw325i
 Share

Anbefalte innlegg

hagenisse

Skrevet:

--------------------------------------------------------------------------------

Åssen BMW du bør kjøpe når du er 18? 316! Ferske sjåfører og 325 er en dårlig kombo.

når jg var 18 kjøpte jg min 325.. går fint det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

joa, men må ha noe som spinner .. må få lagt noen lisser;)

Kjøp deg en gammel 240 du viss det bare er spinning du er ute etter.. Kan ikke herje sundt ett fint eksemplar av en E30.. E30 kommer aldrig tilbake må du huske!!

Det gjør ikke 240 heller. Men på en annen side hadde det vært en lettelse å vite at 240 var utryddet. Så hadde vi alle sluppet maset om "ÅÅ SJEVI TRIFEMMTI MOTOOR" :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en gammel 240 du viss det bare er spinning du er ute etter.. Kan ikke herje sundt ett fint eksemplar av en E30.. E30 kommer aldrig tilbake må du huske!!

Det gjør ikke 240 heller. Men på en annen side hadde det vært en lettelse å vite at 240 var utryddet. Så hadde vi alle sluppet maset om "ÅÅ SJEVI TRIFEMMTI MOTOOR" :roll:

Hahaha... Godt sagt! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den E30'en som var avbildet på forige side kjenner jeg til og den er 100% strøken, kjenner forige eieren, den ble solgt for et parr måneder siden for 60 000kr.

Men skal du ha morsom BMW så kan du kjøpe min 325i, den er tilsalgs. send meg PM om interesse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Ta vare på en BMW e viktig:) kjøp en bil til 1500 som du raser fra dæ i men en E30 til 55++ bør du være snill med :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 316, gjerne en Compact, er en perfekt bil til en 18 åring. 325 er langt fra noe råskinn, men den passer dårlig sammen med en 18 åring med tung fot, stort ego og lave ferdigheter.

325 og en 18 åring bak rattet ser ikke jeg på som et problem!

316 går jo like dårlig som en trimma honda MT5, man må jo ha litt fres under panseret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

325 og en 18 åring bak rattet ser ikke jeg på som et problem!

Spør forsikringsselskapene om de er enig med deg da! Hvorfor tror du de bilene koster blod å forsikre???

En 316 går ikke spesielt bra nei. Er jo det som er poenget mitt. En passe treig bil som en 18 åring kan kjøre på seg litt erfaring med før han/hun kjøper noe hvassere senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...