haakon Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 ":86yk5zz5]Bare for guds skyld ikke kjøp den røde der.Alt for pen til å bli totalvraka allerede til vintern... Om du tenker på 325, sjekk forsikring rundt om før du kjøper hvertfall. dyrt! he he. så for meg prakteksemplaret i en lyktestolpe med en gang jeg.. denne skulle havna i en varm garasje i vinterhalvåret og fått rusle rundt i godvær på sommeren. synd jeg ikke har råd til den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Min første bil var en 1984 Mercedes-Benz 190E 2,0 (i 1985) og den hadde en rekkefirer på 122 HK. Bygget som en Tiger stridsvogn og ellers praktisk på alle måter var den en bil som trolig kjører på veiene den dag i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 min var en 1982 230E m 136hk. bilen var like fast og fin i 96 som når den var ny. kun litt rust i de bakre hjulbuene og slitt kardang. ikke helt god på holkeføre men digga den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 har en 91 mod. e36 325 til salgs. med sperrebakende. nylakkert. utrolig kompakt å god. ring 93688300 viss du er intressert. pris hbo. 55 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 joa, men må ha noe som spinner .. må få lagt noen lisser;) . E30 kommer aldrig tilbake må du huske!! Det stakk skikkelig i magen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Ja det er det jeg ville frem til!! Jeg tror aldrig jeg skal selge E30en min! Det er i mine øyner en av de peneste vist ikke DEN peneste bilen bmw har laget,og nå er jeg så heldig og har fått tak i en strøken orginal M3! HÅPER jeg aldrig må kvitte meg med den bilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Jeg er selv 18 år og har en bmw e30 325 1986 modell... det er kanskje den morsomste bilen du kommer til å kjøre og de går veldig veldig fælt må jeg si for en nybegynner gode plusset er at det er bakhjuls trekk men iallefall du tar igjen de fleste biler som er på veien med en god 325 ikke noe tvil om hehe. men somo sakkt den er grise dyr å forsikre og jeg har kutta vekk kaskoen for å kunne betale forsikringa.. dyrere enn golf gti vist nok å forsikre :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 åssen bmw burde jeg kjøpe å ha når jeg er 18 ?har veldig løst på en bmw e30 325 2dørs. Ser at du får en grei 325 for 45000 på kjøp og salg sidene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 jeg betaler kun 6000 i året på min 316. er jo en fin måte å spare opp litt bonus da 318is er vel helt sikkert den perfekte ungdomsbil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 jeg betaler kun 6000 i året på min 316.er jo en fin måte å spare opp litt bonus da 318is er vel helt sikkert den perfekte ungdomsbil da Det er det samme som jeg må betale for ansvar på en 89 325i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oas3k Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 hadde tatt en 320 så hade jeg ikke behøved å bytte den ut så fort. har hatt 3 type biler før første og andre bilen var en celica 00 og tredje en mr2 02. Nå har jeg en 318 å det er daue saker, selv i forhold til de to først nevnte bilene som ikke er noe spesielt raske de heller. Jeg angrere sykt mye på at jeg ikke bare tok en 320 for nå orker jeg ikke bytte bil igjen,nå som jeg allt har på kostet bmw`en litt her og der. Bare kjør med vett så er ikke heste et så stort problem, jeg kræsja i 120 i en fortaus kant i en sving noen dager etter jeg fikk lappen. Hadde sant nok sannsynligt vis ikke skjed i en 316, men bare ikke vær så dum som meg så skal nok det gå bra xD Men som Bjarte sa "tung fot, stort ego og lave ferdigheter." bare husk den akurrat det er så sant ( ikke at jeg er så erfaren men akurrat det der hvet jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå