Gå til innhold

18års bil

Bmw325i
 Share

Anbefalte innlegg

":86yk5zz5]Bare for guds skyld ikke kjøp den røde der.

Alt for pen til å bli totalvraka allerede til vintern...

Om du tenker på 325, sjekk forsikring rundt om før du kjøper hvertfall. dyrt!

he he. så for meg prakteksemplaret i en lyktestolpe med en gang jeg..

denne skulle havna i en varm garasje i vinterhalvåret og fått rusle rundt i godvær på sommeren. synd jeg ikke har råd til den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min første bil var en 1984 Mercedes-Benz 190E 2,0 (i 1985) og den hadde en rekkefirer på 122 HK. Bygget som en Tiger stridsvogn og ellers praktisk på alle måter var den en bil som trolig kjører på veiene den dag i dag... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv 18 år og har en bmw e30 325 1986 modell... det er kanskje den morsomste bilen du kommer til å kjøre :) og de går veldig veldig fælt må jeg si for en nybegynner :) gode plusset er at det er bakhjuls trekk :)

men iallefall du tar igjen de fleste biler som er på veien med en god 325 :) ikke noe tvil om hehe.

men somo sakkt den er grise dyr å forsikre og jeg har kutta vekk kaskoen for å kunne betale forsikringa.. dyrere enn golf gti vist nok å forsikre :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde tatt en 320 så hade jeg ikke behøved å bytte den ut så fort.

har hatt 3 type biler før første og andre bilen var en celica 00 og tredje en mr2 02.

Nå har jeg en 318 å det er daue saker, selv i forhold til de to først nevnte bilene som ikke er noe spesielt raske de heller. Jeg angrere sykt mye på at jeg ikke bare tok en 320 for nå orker jeg ikke bytte bil igjen,nå som jeg allt har på kostet bmw`en litt her og der.

Bare kjør med vett så er ikke heste et så stort problem, jeg kræsja i 120 i en fortaus kant i en sving noen dager etter jeg fikk lappen. Hadde sant nok sannsynligt vis ikke skjed i en 316, men bare ikke vær så dum som meg så skal nok det gå bra xD

Men som Bjarte sa "tung fot, stort ego og lave ferdigheter." bare husk den akurrat det er så sant ( ikke at jeg er så erfaren men akurrat det der hvet jeg :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...