alpinweiss Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 skulle kjøre en cruisetur til sunnmøre helgen,fine landeveier og kjørte vel litt under 110 noe som ikke er ille på slike veier der folk ikke ferdes engang.så uler sirenene og blålys bak meg.må kjøre innpå en avsides butikkplass der bonene står i kø får å se og høre hva som er skjedd.ut kommer en politi løk med trang jeans og trur han er tøff med 7.3 cm rundt armene." gutt du kommer inn i min bil nå" (ja da var helvette løs) bla bla blaa mye snakk og frem og tilbake og han nekltet å gi seg enda det var øde strekning,er da faen ikke noe galt i å¨kjøre marsfart 110.uff for en fyr. i tillegg kom jo halve felleskjøpet og kikket på,forbanna nysgjerrige jævler.blir så jævla irritert,er vel største begivenheten siden tyskerne hadde orgie bak gunnars låvedør i 1944.6500 kr i bot fikk jeg,forenklet forelegg,sku ha gikk purken et forenklet forelegg med knyttneven min jeg. gjennomsnitt på 107 i 80 sone,kjørte aldri over 110 så skjønenr ikke hvordan han kom frem til det.trur jeg ble tatt i fotoboks tildigere på dagen også,bynte og lure,alle kjørte 40 i 60 sonen, jaja satt den i andre gir og bottna gassen så eksosanlegget hylte som bare det og meide forbi,var vel akkurat ved siden av en bil når jeg så fotoboksen,muli d blinka.håper det gikk bra,var vel oppe i 100 men bremsa fort som faen ned til 80.uff jeg klarer jo det meste.funker det og melde seg inn i slike firmaer som betaler boten for deg?? isåfall må jeg gjøre det angående fotoboks greia tror jeg.faen.her er noen få bilder av turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 synd at du fikk bot,men du må bare venne deg til at hvis du bondefolket er nysgjerrig når slik skjer...skulle ha sett når jeg krasja biln, da var jo halve bygda som sto å myste.. er ikke noe koslig etter noe slik har skjedd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinweiss Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 jau vet,er bonde sjøl egneltig.haha så ikke noe vondt ment mot bønder.skjønner no at folk er nysgjerrige,det hadde jeg nok blittselv og. på vegen tilbake kjørte jeg om Molde,fin plass,her jo familie der og.var såvidt jeg kom emg på ferga med den forbanna stylinga,men alt gikk godt.er dårlig grtafikk på bildene inn på forumet,trykk på de så ser de mye bedre ut.fikk en liten felg kaspel på panseret også på turen ,ble ripe NEEEEEEEI.får ikke sove om nettene nå,stakkars panser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Fartsbøter er sikkert irriterende, men det finnes en veldig god måte å slippe få dem på. Hold fartsgrensa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 holde fartsgrensa når man først er ute på landeveien?? klarer ikke å kjøre fartsgrensa med en bmw jeg...bare i sentrum det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinweiss Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 hadde prøveskilt,hvordan blir det med eventuelt fotoboks forelegg da? de klarer vel og spore det opp,håper jeg hold tryent mitt skjult,noe som jeg sikekrt ikke gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 i tillegg kom jo halve felleskjøpet og kikket på,forbanna nysgjerrige jævler.blir så jævla irritert,er vel største begivenheten siden tyskerne hadde orgie bak gunnars låvedør i 1944. Haha, bra du beholder humoren etter noe sånt da. Hadde ikke jeg greid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Kjedelig! Pen bil du har ivertfall, sikkert penere en hva polizen har, om det er en trøst ;O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Fartsbøter er sikkert irriterende, men det finnes en veldig god måte å slippe få dem på. Hold fartsgrensa... Ja, for politiet gjør ingen feil: http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article331699.ece http://sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f ... JCIQ21.DTL http://www.bt.no/lokalt/article282695.ece http://www.bike.no/forum/thread.php?t=11662 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinweiss Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 i tillegg kom jo halve felleskjøpet og kikket på,forbanna nysgjerrige jævler.blir så jævla irritert,er vel største begivenheten siden tyskerne hadde orgie bak gunnars låvedør i 1944. Haha, bra du beholder humoren etter noe sånt da. Hadde ikke jeg greid hahaha ja,likte den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Selvfølgelig kjipt å få bot, men kjører man for fort er det jo en kalkulert risiko man tar. Blir man da tatt, får man bare akseptere det. Fikk selv nærmere 8000,- i bot for et års tid siden, utrolig irriterende, men man kan jo bare takke seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Er jo et helt sjukt bøtenivå,står jo ik i forhold til forseelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Er jo et helt sjukt bøtenivå,står jo ik i forhold til forseelsen Hva mener du at bøtenivået skal være... som i Danmark... eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Vet akkurat hvor kjipt det er, fikk en slik selv ved juletider i fjor. Lå bak en ganske ny Saab 93 ved Sandefjord. Tenkte ikke noe mer over det å gira ned å dro forbi, hehe noen km senere kom blålysa på gitt. 6500,- i bonus på den UP'en. Ble målt til 108/80 sona. Tror jeg hadde litt mer på rett sletta der.. Og til dere som sier man kan bare takke seg selv, JA er helt enig Eneste jeg angrer på var at jeg ikke så på filmen han hadde hehe... Hadde en smule nerver når jeg satt der så orka ikke det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Er jo et helt sjukt bøtenivå,står jo ik i forhold til forseelsen Hva mener du at bøtenivået skal være... som i Danmark... eller ? Korleis er Danmark? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå