Mack10 Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Prøv å legg ut lydfil da Tenker jeg bestiller denne i løpet av uken om det høres bra ut!! Ser de har to 2 stk forskjellige supersport eff.legg.. **Supersport effektanlegg E-46 316-318i,318d 2x76mm 04/98-** (3509 kr) Og Supersport effektanlegg E-46 316-318i,318d 2x76mm (4510 kr) Tenker jeg bør går for den billigste i og med at jeg har 99 mod...!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Effektanlegget til 3.509kr er stål og det til 4.510kr er rustfritt. Er vist forskjellig lyd i dem også. Det som er rustfritt skal vist gi en skarpere lyd, også holder det dobbelt så lenge Har filmet litt nå, skal legge dem ut på youtube.com senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Filmsnutt av lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Den nye looken på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Det ser veldig bra ut ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Så bra ut ja! Og flott lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Ble utrolig bra med den CSL fangeren. Spørsmål; Var det noen komplikasjoner med monteringen? Slik jeg har forstått på noen er ikke passformen 100% på disse, ettersom de i utgangspunktet var produsert til å passe en bil med breiere hjulbuer. Måtte du gjøre noe, feks bøye inn litt på sidene? Ser grise lekkert ut hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Ser veldig bra ut! M-speil og noen enda grommere felger så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Utrolig pent eksemplar av e46 coupe. Keep up the good work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Ble utrolig bra med den CSL fangeren. Spørsmål; Var det noen komplikasjoner med monteringen? Slik jeg har forstått på noen er ikke passformen 100% på disse, ettersom de i utgangspunktet var produsert til å passe en bil med breiere hjulbuer. Måtte du gjøre noe, feks bøye inn litt på sidene? Ser grise lekkert ut hvertfall. Stemmer det. Passformen var faktisk overaskende dårlig. Ganske kjipt igrunn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Ser veldig bra ut! M-speil og noen enda grommere felger så er du der Frister med feite 19" og senk. Faktisk liker jeg org. speilene. Gjør at bilen skiller seg litt ut fra andre styla E46ere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Fin bil du har! Rart jeg har aldri sett den. Er på Lørenskog hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Stemmer det. Passformen var faktisk overaskende dårlig. Ganske kjipt igrunn... Det var synd! Vil nesten påstå at det er en av de fineste fangerene på markedet. Vil du utdype litt hva du måtte gjøre for å få den til å passe? Slik at jeg er forberedt ved eventuelt kjøp av en lik fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 Stemmer det. Passformen var faktisk overaskende dårlig. Ganske kjipt igrunn... Det var synd! Vil nesten påstå at det er en av de fineste fangerene på markedet. Vil du utdype litt hva du måtte gjøre for å få den til å passe? Slik at jeg er forberedt ved eventuelt kjøp av en lik fanger. Har faktisk ikke gjort annet enn å presse den litt lenger inn. Man kan se at den går litt lenger ut på sidene.. Ikke alle som ser det like godt som meg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå