Mangel Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Dreiv å surfa rundt da jeg kom over denne sida www.haugsbilsalg.no Tror kanskje han her kommer på sole klar første plass når det gjelder brødhuer av bilselgere, les litt rundt på sida og se bil annonsen.. Haha, flink med ord han fyren her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Tror ikke den fyren der tenner på alle pluggene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Har snakka med han på telefon en gang! Han var like gale der, brukte mange merkelige ord og uttrykk, som resulterte i at eg ikkje skjønte så mykje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Jeg mener å huske at Lars-Inge Tønnessen (en kjent profil fra BMWCCN´s forum) bor like ved denne fyren og at han har et par historier å fortelle om Haug. Verden er full av originale mennesker og Frithjof Arngren er en av de mer originale... forøvrig også bosatt vest i Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Haha! Jeg hadde begynt å le som faen om han hadde snakket slik i telefonen Dette var dagens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 makan til ein tulling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Denne figuren mr.Haug har vært i fokus på diskusjonsforumet vg bil også. Hehe, litt av en skrue. Ser ut til ha ganske høye forhåpninger til pris på den boligen han skal selge også, glad i 8-tall ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Hva er det med han og kvinner da? Sitater. "Jeg liker begavende kvinner. Men kvinner har mange feil. De er underdanige, de tør ikke slå i bordet og reise bust.." "Kvinner som ønsker å bli likestilt med menn, mangler ambisjoner.." "En kvinnes høyeste ønske er å bli veid og funnet for lett..." "En mann som preker moral, er som regel en hykler, og de kvinnene som gjør det, er uten unntak stygge..." "Kjerring etter kall - den klokeste styrer best.." Ring Ottar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Hehe... For ein luring!!! Vurderer å kjøpe min neste bil der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Han er ganske oppriktig da..det skal han ha (http://www.haugsbilsalg.no/) Sitat: "Ønsker du å frigjøre kapital, kan du få gjort dette ved å bytte inn en dyrere bil i en billigere. HUSK!, det er du som vil bytte bil, ikke jeg. Det eneste jeg jakter på i en slik situasjon er fortjeneste, så enkelt er det. Har du skjønt dette er det lys i tunnelen..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Lurer på om noen har hatt noen negative erfaringer med han? Jeg har ikke hørt noen som har nevnt det ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet August 17, 2006 Forfatter Share Skrevet August 17, 2006 rolfi: "De fleste bilene kan selges med garanti. Men, jeg selger ikke en 1000 lapp for 888 og legger meg langflat og gir garanti, det blir for dumt............." <-- tydeligvis så er det ikke så bra garanti der da det kan virke som han mener biler med pris over normalt er billig Og hva søren er det med tallet 8? er det lykketallet hans eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Det har vært innlegg her inne på Bimmers om Rolf haug/Haugsbilsalg.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... hlight=888 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... hlight=888 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Jaja.. dere gir han jo det han vil ha.. REKLAME! alle vet nå hva 888 står for kanskje han er dumgenial. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 har lest masse morsomme annonser fra haug på finn. morsomt å lese de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå