Gå til innhold

E46,Touring

Anbefalte innlegg

Har netopp kjøpt meg min første BMW og det en 2003,E46 Touring.

Og i den forbindelse så vil jeg sett inn et anlegg.

Jeg skal strekke en pluss kabel fra batteriet og bak til suben,men det jeg lurer på er hva som er den enkleste veien og legge denne??Etter som jeg akn se så er det ikke så veldig lett og komme seg gjennom torpedoveggen.

Er det noen som har erfaring med dette??

Håper noen kan gi meg et tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Napp ut batteriet og rammen som batteriet sitter på. Da ser du en svær gummigjennomføring du kan bruke. Kommer inn rett under hanskerommet. Like greit å skru ut det også. Bare skru ut skruene som sitter rundt når du åpner hanskerommet. Og skruen som sitter under helt til høyre. Så tar du tak og napper hele stasen ut.

Enkelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Halla

Eg har en 320DAT 2003 mod og eg har et batteri på venstre side foran og et på høyre side bak. så dere har rett alle sammen. det ligger både foran og bak :):):):):)

Er denne løsningen en del av en vinterpakke eller tilsvarende ?... :? ... Jeg har en standard 2003 318d Touring og den har kun et batteri på høyre side bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om at noen former for E46 har blitt levert med to batterier. Det er vel ikke elektronikkboksen (hjernen) du tenker på? Den svarte plastikkassa som sitter helt oppe ved frontruta på førersiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...