Partboy Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Har netopp kjøpt meg min første BMW og det en 2003,E46 Touring. Og i den forbindelse så vil jeg sett inn et anlegg. Jeg skal strekke en pluss kabel fra batteriet og bak til suben,men det jeg lurer på er hva som er den enkleste veien og legge denne??Etter som jeg akn se så er det ikke så veldig lett og komme seg gjennom torpedoveggen. Er det noen som har erfaring med dette?? Håper noen kan gi meg et tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 sjekk no først hvor batteriet er hen,i min touring er batteriet på høyre side bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partboy Skrevet August 19, 2006 Forfatter Share Skrevet August 19, 2006 Batteriet mitt er foran på høyre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 det var rart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Batteriet mitt er foran på høyre side. tror alle med firer har batteriet i motorrommet på høyre side. uten at jeg skal si det for sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 er jo en firer i min 320d! men batteriet er fortsatt bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Det er vel bare bensin firerer som har batteri foran da ? Jeg har 4 syl og batteri foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partboy Skrevet August 20, 2006 Forfatter Share Skrevet August 20, 2006 Ja,det kan nok stemme,min er også en 2liter med 4syl og batteiet foran;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Napp ut batteriet og rammen som batteriet sitter på. Da ser du en svær gummigjennomføring du kan bruke. Kommer inn rett under hanskerommet. Like greit å skru ut det også. Bare skru ut skruene som sitter rundt når du åpner hanskerommet. Og skruen som sitter under helt til høyre. Så tar du tak og napper hele stasen ut. Enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Men ikke koble subben på batteriet.. Edit: litt trøtt her, leste fra batteriet - bak - på subben- god natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partboy Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 Takker så mye for hjelpen Mr.Stream. Skal rett hjem og gjøre et forsøk på dette;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Halla Eg har en 320DAT 2003 mod og eg har et batteri på venstre side foran og et på høyre side bak. så dere har rett alle sammen. det ligger både foran og bak :):) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 HallaEg har en 320DAT 2003 mod og eg har et batteri på venstre side foran og et på høyre side bak. så dere har rett alle sammen. det ligger både foran og bak :):) Er denne løsningen en del av en vinterpakke eller tilsvarende ?... ... Jeg har en standard 2003 318d Touring og den har kun et batteri på høyre side bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Har aldri hørt om at noen former for E46 har blitt levert med to batterier. Det er vel ikke elektronikkboksen (hjernen) du tenker på? Den svarte plastikkassa som sitter helt oppe ved frontruta på førersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 He He Jo det kan det sikkert være. Men det så ut som et batteri, skal ta og se bedre etter også kommer jeg tilbake med det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå