Jonte Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 E60 545i Tony fra Eurowerkz, han venter på kompressorkit til den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Likte alt utenom fronten. Den ble litt for rar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 En av de bedre E60'ene jeg har sett Skjønner dog ikke hva som er så pent med den "glippa" i sideskjørtet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 så på den samme e60n i går.. det bortsett fra fronten er rått! men skulle vel få ny front når han fikk en presse fra dinan samt en ny ic foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Syns ikke dette var noe særlig å rope hurra for. E60 i hvit så ikke bra ut, det oser plast av hele bilen, fronten var noe nær en katastrofe, rart denne komme fra Dinan, da han pleier å ha litt mer stil enn dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 ikke dinan som har lagd fronten... eieren selv det gitt.. hadde satt på en leppe, så endte det med at han tettet igjen hele driten selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Pen bil, fronten var alt for sær. Jeg syns forøvrig at E60 er nydelig i hvit. Kunne godt tenkt meg en i slik farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Den så ganske stilig ut, men den andre fronten var bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Likte alt utenom fronten. Den ble litt for rar. Enig med deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Hadde ikke hatt noe imot denne! Men jeg ville mye heller beholt fronten som den var, eller "tatt en T.A.S" og smelt på en orginal M-front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 E60 er pen i hvit... merkelig styling... huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Fin bil! Fin hekk, stygg front.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå